Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 298 ggr
Bertil
0

DD 7/6 Solvalla

avd 1: 3-4
avd 2: 1-2-4-11-12

Det får en lite större dubbel än de senaste, eftersom det blivit lie skrällbetonat. Ikväll bör dock Jocose bli för svår i avd 1. Form och läge talar till hans fördel.

I avd 2 garnerar jag upp Lugdunum med några ivriga bävrar och hoppas att det blir en liten skräll :-)

mvh
Bertil

ThomasH
0

Jag tycker att det ser upplagt ut för bra odds på Solvallas DD. Men, det behövs inte så många streck för att hitta rätt. First Tilly springer barfota igen, som senast när han vann. Läs gärna artikeln från Stall Tilly "First Tilly utan skor".  Men, Smooth Moves har ju en spurt som fäller de flesta och vist ska man gardera med Jocose också. I DD2 så singlar vi Royal Winner som lekte med motståndet senast på V75

DD1: 3 First Tilly, 10 Smooth Moves, 4 Jocose DD2: 11 Royal Winner

Lycka till

Ola007
0

DD 1 

Nr 2 Bluehill´s Dragon som är en finsk fyraåring på besök. Den här killen vann tio av arton starter i fjol. Vi såg honom då också i Sverige och det finns helt klart kunnande inombords. Har i år gjort tre framträdande hemma i Finland och är på väg mot toppformen. Får nu Björn Goop där bak och måste ses som en outsider trots tufft motstånd.

DD2 Skall inte vara några poblem för Nr 4 Lugdunum. Sjuåringen har styrkan som främsta vapen. Har i år gjort sex starter och vunnit tre av dessa. Kommer närmast från start i Harper Hanovers under Elitloppshelgen.

ThomasH
0

Royal Winner visade att uppvisningen senast inte var en tillfällighet

DD1:4 Jocose DD2: 11 Royal Winner

Odds: 12,31

Grattis Bertil även om oddset blev lite dåligt. Jag satte den också tack vare Royal Winner.

Bertil
0

Ääähhh, en skräpomgång nu när vi ändå ansträngde oss Thomas…skrot och skräp….fisk och fena…

Du fick ju ändå ett ganska fint netto, jag…ja, mig…ska vi inte nämna alls…

mvh
bertil

Kaitsu
0

Snyggt grabbar. Bra gjort Thomas, trots det låga oddset.. men klockren spik i sista!