Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 310 ggr
Bertil
0

V75-5 Gävle 29/12/07

**Lopp 8. V75-5. V3-3. Tvilling.
****1640:
**1 Vingbo Stjärn - Frick J 14252 27,1
**1660:
**2 Aldermarin - Kontio J 60030 24,9
3 Slettvoll Rambo* - Olsson R N 45316 23,5
4 Kloxen - Jansson T 02053 24,0
5 Pilbläsen - Goop B 40660 23,8
6 Perle Ole - Sundberg Å 050d0 25,7
**1680:
**7 Frisli To Jo* - Frick K 43332 23,1
8 Lome Kongen* - Persson J-O 15211 22,0
9 Moe Tor - Kihlström Ö 02244 23,7

demon_sid
0

Fricken e klarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ZenoX
0

skitlopp som väntat

Bertil
0

Sluta nu ZenoX!!! Har du inget bättre att säga kan du hålla käft!!! mvh Bertil

Nicklas
0

håller med bertil,,,skitjobbigt att höra dig zenox. Var det inte precis samma attityd i lördags på jägersro?

INGEN tvingar dig till att spela!

Bra chans Vingbo stjärn, gick lysande senast och hade kanske vunnit utan galopp.

Frisli to jo och lome kongen utmanar tidigt.

ThomasH
0

Lome Kongen vinner, en mycket sund spik

Rickard07
0

#1, Troligen!

brutalaccent
0

håller med Nicklas. endast dessa 3 som borde strida om vinsten.

Lome Kongen - vunnit på V75 redan i år och sprungit in finfina 813k detta år. imponerande för ett kallblod. tagit ner betydligt tuffare hästar än dessa han möter idag.

Frisli To Jo - överaskade mig mkt senast han var ut i V7-cirkusen. hade gått bra tider deran innan man raden gjorde ju att man inte spelade på honom då. vilket var befogat. mötte för tuffa hästar. har lite enklare motståndare nu, eller färre kanske man ska säga. endast 9 st startande gör att det blir mkt öppt lopp. dessvärre så gynnar det ju Lome Kongen som startar på samma tilläggsvolt.

Vingbo Stjern - gick jätte bra senaste på Bergsåker. hästen är dock mer stark än snabb så Fricken får köra riktigt offensivt för seger. dessvärre så måste han köra i spets hela loppet om han skall vinna. men det gå säkerligen, med bra tempo…

ZenoX
0

#3 det är ju det måste väl få säga vad ja tycker eller=??, Men lite onödigt kanske,

hubbas
0

Jag spikar 1 Vingbo Stjärn För Frick lär köra offensivt och försöker nog hålla ett högt tempo.

Bertil
0

Visst ska man få tycka till, men att enbart spy ut sin ilska över dåliga lopp och dessutom i varje sträng tycker jag känns trist. Att knyta näven i fickan och säga till sig själv att denna omgång känns för trist att lägga energi är STORT! Varför skriva???

1) Det är ju inte så kul att läsa samma kommentar i sju strängarna. Du har ju faktiskt delvis förstört dem.

2) Skriv gärna negativa saker, men med någon form av kritik. Det kan ju rimligen inte vara topplopp i alla V75 meetings.

3) Denna typ av kommentar inspirerar ju inte till att komma med tips. Det blir ju en slags sordin över debatten, vara sig du förstår det eller inte.

4) Ska jag sluta att lägga ut listor när det är svaga startfält?

Ring mig gärna och diskutera, du har ju mitt nummer. Jag tycker att vi avslutar denna diskussion och ägnar oss åt att försöka klura ut lämpliga spel.

mvh
Bertil

ZenoX
0

aja det var onödigt och ja tycker inte du ska sluta lägga upp listor

Bertil
0

Tack Zenox, du är givetvis förlåten!

Vi kan alla driva iväg…det har hänt att även jag gjort det i diskussioner utan att se vidden av vad man skrivit och även om man inte är mottaglig just då, så är det bra om någon säger ifrån. Trav ska ju vara kul och särskilt här på TIF :-)

mvh och lycka till ifall du ämnar lämna in något spel
Bertil

Karpafan
0

Det positiva i att det är "sämre" kvalite på loppen är att det kan bli bra utdelning…nu har det iof varit bra betalt på 7 rätt en längre tid,men ändo! Ser svårlöst ut…lycka till allesammans!

Flywithme
0

Så sätter vi ett streck för Lome Kongen o går vidare tycker jag.

Flywithme
0

#1 Vilken av frickarna……??

Tycker bägge har samma chans - om man skulle få för sig att gardera alltså!

Bertil
0

Japp Fly och Thomas!

Lome går väl ner mot 1.24 och under på det…vem ska orka stå emot?

mvh
Bertil

Nicklas
0

går lome kongen 1.24 så är väl vingbo stjärn i mål på 1.26??? och det ska han väl klara av ???

Bertil
0

OK du gör ditt spel och jag mitt, d.v.s. spikar Lome kongen

mvh
Bertil

Nicklas
0

ingen aning hur mitt spel blir,,,,men det är stor chans att vingbo stjärn är med på systemet.

hubbas
0

"Visst ska man få tycka till, men att enbart spy ut sin ilska över dåliga lopp och dessutom i varje sträng tycker jag känns trist. Att knyta näven i fickan och säga till sig själv att denna omgång känns för trist att lägga energi är STORT! Varför skriva???"

Det är sådant här som kallas obefogade påhopp Bertil Hihihi

ZenoX
0

#12 tack, lycka till själv du lär väl lämna in nåt?

Bertil
0

Jovisst blir det inlämning. Men måste hitta ett par lämpliga spikar. Det lutar just nu år Decarone och Lomekongen…men det finns motbud, så jag hoppas på att det dyker upp någon lämplig strykning.

mvh
Bertil

Nicklas
0

mycket märkvärdigt……..

Lome kongen streckad på 87% och frisli to jo 17%, har folk missat det senaste loppet? Frisli to jo gjorde allt i loppet och höll mot mycket bra till slut när Lome kongen som bara liftat med i rygg kom……..med ombytta roller nu så tror jag att Kajsa är först över mål….

hubbas
0

Nu börjar till och med jag att gilla ditt resonemang Niklas.Ta med bägge frickarna så är loppet löst

Bertil
0

Japp, denna densitet av streck gör mig också intresserad av garnering. Det är ju ändå 40m över 1640, så det finns inget utrymme för kringlor….men visst ska Lomekongen vinna detta…ööhh, om nu inte Trav e' Trav förståss…

mvh
Bertil

hubbas
0

En elaktanke är väl att Kajsa fixar en galopp på lomekongen .Som sakt var trav är trav

Bertil
0

Har tänkt så också, fast mer att envist svara ut Lomekongen än att provocera fram galopp…men då tror jag det krävs riktig fyrhjulsdrift hos Kajsas bäver

mvh
Bertil

demon_sid
0

Utan galopp sist hade Frcikens kanske slagit Ludås 500 meter kortare;)

Lome och Vingbo…
PÅ ett av systemen iaf;)

SEN vette kuttisigen hur jag gör…
Men med self confidence efter veckans spel förutom V 7 då . Så kan jag plita vad som helst som sitter.

brutalaccent
0

förbaskat att man tog med Frisli To Jo. var ju bedrövlig idag. 2 x urk! valde mellan den och Leading Lantern.