V75-2 Gävle 29/12/07
Lopp 5. V5-4. V75-2. Tvilling.
Auto **2140:
**1 Peach Penny - Karlstedt T 06011 14,6a
2 Kleo Zet - Swahn S 53511 14,5a
3 Hamras Kavat - Berntsson C 46170 14,3a
4 Hydra Island - Karlsson J B 60011 16,2a
5 Quantum Oliver - Nisonen M 14301 14,5a
6 Digital Marquee - Tillman J 3d051 14,3a
7 Völunds Karolin - Wallin T 50136 15,8
8 Matador Knick - Andersson M M 20136 14,0a
9 Indra Whitsun - Andersson P M 00104 15,8a
10 Singha Suay - Untersteiner J 52141 14,5a
11 Zenta Palema - Norman P G 44346 15,5a
12 Sören Sufflör - Sundgren J L 02325 14,9a

Völunds Karolin bästa kusken. Hyfsad häst.
skitlopp som väntat

Inte så negativ Zenox, det gäller att hitta vinnarna i dessa så kallade s--tlopp också för det är alltid någon som vinner
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Kleo Zet vinner
helt opartiskt ;)
Zenta Palema nu då. Fast spåret är sådär pra.
Zenta palema är bästa hästen, i ett skitlopp som detta så ska hon räknas tidigt. Positivt att Takter inte kör, hoppas att hon får visa hur bra hon är nu!!!
#3 rätt thilda, då drar jag till med Singha Suay som ja tycker är omgångens bästa spik
Varför bra att inte Takter kör?

Quantum oliver borde väl bara vinna detta!!!!!
singha suay? snälla, motivera den zenox.
personligen tycker jag att det är en skithäst som är vek av sig och bara kan vinna med perfekta smygresor,,,,från spår 10 lär inte det hända…..
men jag kanske har missat något?
1,2,3,4,5 platsar säkert på kupongen……
Håller med ZenoX rankar singha som tvåa efter den som FlyWithMe nämner.
Meeen, jag har många streck…rätt eller fel…känns ju öppet med lärlingar kajaken
mvh
Bertil
Singha Suay gick bra på upploppet senast efter lucka och kunde avgöra lätt, Tycker att den är kanske bästa hästen här och johan har kört denna bra. Måste vara en toppenchans får se vad walmann säger.

ang Singha Suay säger Walmann(Peter U):
Barfota fram, Platschans.
läste lite om hästens egenskaper, och la märke till något roligt. den anse som en startsnabb häst med skall inte gå i ledningen. så det borde finnas möjligheter för henne att vinna om det ges en bra ryggresa.
men först och fräst så borde Kari´s nyförvärv Quantum Oliver ha bra chans. förmodligen kommer den att släppas till spets. det er dock ut som att Matador Knick är snabbast ut eftersom den spetsade från samma läge förra gången. höll då till ca 100 meter kvar innan hon kastade in handduken och slutade 6:a mot hyfsat motstånd. kanske bäst på sprinterdistans. därför tror jag att denns släpper lednigne då det nu handlar om 100lax i första pris.
Varning för Kleo Zet vilken har bra form och är snabb ut
mvh
Bertil
Tror ingen tar en längd på Kleo Zet.
inte där problemet ligger,,,,det är kleo zet som ska ta 1 längd på peach penny……

något du säljer Freddan??

Yes jag behöver pengar till smällare ;)

näh! har du lirat bort allt nu som du vunnit. *besviken* -:P

*harkel* hur kommer det sig att Quantum Oliver är olika balanserad om han går barfota runt om enligt listrona på ATG-Live??
typ, klasskillnad?
Zenta palema fick visa hur bra hon är nu,,,,,,fina pengar in!
som väntat så¨var singha suay överstrackad och en vekling till häst,,,,skillnad på att vinna från vinnarhålet och att behöva gå i spåren.

Zenta var riktigt läcker…