Unibet-odds Gävle
Några godbitar att hitta hos de privata spelbolagen till i morgon.
Sun Power C.G. (V75-1) till 11,50 (Unibet) känns lockande. Det är väl närapå garantispets från det här fina läget och därifrån har han gått bra tidigare. Inga underdjur emot nu, att ständige 30-oddsaren Prestige blivit favorit från ett halvbyngligt läge säger väl det mesta. Tycker Sun Power gick helt okej på slasket senast bakom tre riktigt bra hästar.
Dialect af Prinfo (V75-3) hade vunnit på Jägersro precis hur lätt som helst med lucka sista biten, såg väldigt mycket förbättrad ut. Han bör räknas som andra-tredjehäst här och 14 gånger (Unibet) är för mycket. Väderprognosen talar för barfotakörning och det är bara att kolla i startlistan vad han har gjort för insatser under de premisserna tidigare.
Ulrica M. (V75-6) blir bortglömd efter två nollor, båda orsakade av galopper. Hon har härdats i tuffa gäng och står till för spets på favoritdistansen. 9 gånger slantarna hos Bet 365 är bra!
Suck, Dialect af Prinfo sänktes till 10 under minuterna då jag skrev ovanstående. 12 gånger på Bet 365 dock fortfarande…
Testade småpengar på 2/3 på följande. Davidov är bra och de övriga laddas framåt över kort distans på Frickens favoritbana;)
071229, Gävle lopp: 4
( plats )
Davidov
3.30
071229, Gävle lopp: 9
( plats )
Dude Kemp
2.80
071229, Gävle lopp: 10
( plats )
Master Växus
4.00

Får säga att båda ni två har gjort enligt mig riktiga skitspel!!!
Nej tvärtom, ser lovande ut.
Ulster Boko/Confidence Ås tycker jag är roliga med…
Har precis satt in en liiiten summa på UB, men avstår nog spel imorgon. Blir något förhastat, för onödigt.
--- Dina spel har nu registrerats ---
2007-12-29 10:36
Kvitto # xxxxxxxxx
071229, Gävle lopp: 4
( Vinnare )
Sun Power C.G.
11.50
071229, Gävle lopp: 5
( Vinnare )
Peach Penny
12.75
071229, Gävle lopp: 6
( Vinnare )
Winner Farming
6.75
071229, Gävle lopp: 9
( Vinnare )
Confidence Ås
7.50
071229, Gävle lopp: 10
( Vinnare )
Alf Eme
6.00
dubblar
Summa av kombinationer
10
Insats
1000.00
Potentiell utbetalning
77379.00
Gör ett nytt försök att trotsa förbannelsen

lycka till, men jag är övertygad om forumets förbannalse.
Nordin - hoppas lite på Dialect af Prinfo. är ett finfint skrällbud. tror att Platsoddset på honom var rätt så högt, men det var nog igår när jag kollade.

Nu har Besser vissern varit frame igen
ganska säker på att sun power cg inte körs i spets, blir nog vinnarhålet……….
det bygger jag mitt system på¨, annars ligger jag dåligt på det…..
får ta o kolla värmningen
en bra vinnare annars är Zenta Palema,,,,,får väl en 6,7,8 ggr där???
Longlegs och leading lantern är tidiga i sina respektive lopp.
Plats/vinnare på Master växus eller loverboy pellini,,,borde vara hyfsade odds?
Lopp 4 - plats - Sun Power CG - 3.25
Lopp 5 - plats - Hydra Island - 3.95
Lopp 6 - plats - Dialect Af Prinfro - 2.85
Lopp 8 - plats - Lome Kongen - 1.15
Lopp 9 - plats - Ulster Boko - 4.00
Lopp 10 - plats - Loverboy Pellini 3.25
Instas 20:- , potentiell utbetalning 10939.48:-

ASSÅ jag hade plats på Sarah i andra… Jag KAN INTE VINNA, helt sinnessjukt.

Rickard det är lite askungen över dig ;)

GRATTIS MICCE =)
Tur du visa klassen iaf när det jag spela bara vart skit…
HOPPAS fonden fick sig ett bra skutt upp nu;:=)

Detta finns inte, jag är fanimej helt mentalt kollapsad.
Sätter in stålar på UB igår.
Dagens spel, alla är plats:
G.Moll - gungar till synes HELT omotiverat i sist sväng, hade nog tagit plats annars.
Kleo Zet, får lite småtryck hela vägen, inte mycet dock. Ser ut att vara trea, farsan sa "Sarah är trea". Nämen, 4a med nos.
Vanessa Boko, 2a utv. Kanonresa. Sitter kvar och kan inte mycket, men vad är hon? Jo just det FYRA med huvud.
Den som säger att tur och otur jämnar ut sig i längden har inte alla hästar i stallet.
En sån fruktansvärd otur alltså, finns ju inte på världskartan. Skillnad om detta hade varit FÖRSTA gången, men det är ju tjugofemte i ordningen i år.
Btw.. Snyggt Micce!
jaha, får inte jag grattis?
Zenta palema 7ggr pengarna
leading lantern+longlegs gav väl 2-3ggr pengarna
Master växus vinnare/plats till ett bra odds, loverboy pellino platsade till hyfsat odds.
Jaja, skitsamma, är glad ändå, fick 7 rätt och ca: 8000kr in i kassan, får bjuda tösen på en fin middag.

#14, NÄÄÄÄ det får du inte, för du gratulerar aldrig mig.
Dessutom var du ganska flyktig… "Tidiga i sina lopp". Jo 100 sådana har man väl satt i år?
#6, Was?!
men du vinner aldrig rickard…….
inte spelar man plats på en häst som står i 2-3ggr som vinnare? men visst…..
Zenta palema 7ggr pengarna och Master växus gav väl också en 7ggr pengarna,,,räcker ganska bra……

trist att man inte hittade Master Växus innan start. gjorde jätte fin värmning. men det var inte förän systemet vart inlämnat.
grattis till fina spel Nicklas.

#16, Nej inte just nu, nu är jag världens största icke-vinnare. Men när jag vann en del (april-sept) så hörde man aldrig något grattis från din sida, oavsett hur bra spelet än var.
Affe Fager i V75 mästaren, den ropade jag väl ut? 4.81 gav den, och var streckad på 28%, förvisso inget högt odds men vad fick man för kommentar av dig? Som för övrigt inte var nära för 5 öre att tro på denne. Jo att den var ju superenkel att hitta. Trots att du stjärnan som aldrig erkänner att du är fel ute inte hade den.
Sen var det det dära med att överdriva… Ingen av Zenta+Master Växus gav ens 6 gånger, men på din egen totalisator gav den 7 ggr. Men likväl är ju spelen/tipsen väldigt bra, men varför ska jag gratta en kille som hatar mig mest på denna jord?

G.Moll - gungar till synes HELT omotiverat i sist sväng, hade nog tagit plats annars.
Kleo Zet, får lite småtryck hela vägen, inte mycet dock. Ser ut att vara trea, farsan sa "Sarah är trea". Nämen, 4a med nos.
Vanessa Boko, 2a utv. Kanonresa. Sitter kvar och kan inte mycket, men vad är hon? Jo just det FYRA med huvud.
Tur och otur går ej ihop ?
Hur ofta spelar du på trav då rickard .
Ungefär som en som spelar poker sätter in en slant spelar då och då och tycker han har otur….
KAN man ej förlora pengar skall MAN EJ SPELA om pengar heller…
DET GÅR upp och ned. SÅ är spelet den som ej vet det har ej spelat länge iallla fall:;=)
G MOLL ?
När visa han form sist ?
Kleo Zet sto lärlingslopp
Vanessa Boko ute mot hingastr SPÅR 4 ???
Du måste bara ha otur jämt rickard DU och askungen ni SOM aldrig får ngt SYND om er….

Meeeeeeh, för att du är kass, Rickard!!! Har inget med otur att göra, det har det aldrig i spel. Inte kärlek heller för den delen, HAHA!!

#19, Tar ej diskussionen. Du har ju inte alla hästar i stallet om du inte hävdar det är otur….
#21, Mmmm du din jävla sopa kan väl bjuda på några vinnare då?

#23, Haha. Du är inte så smart. Om du inte är intresserad och inte spelar hur i helvete kan du kalla en som är insatt för KASS då?
Vad jag vet började DU och kalla mig för nervärderande ord?
Herregud alltså

Men det är ju sant.. Inget i spel handlar om otur- alltså är du kass?

#25, Hahaha, mm eller hur. Vad gör du här egentligen?

Hänger, som alla andra.. Förbjudet?

#27, Nej men ganska onödigt och komma hit och skapa intriger?

Intriger? Haha, som i världens såpa lixom. Jäjä, ska lämna dej o oturen :D
Undrar hur riktigt bra spel är om detta var ett riktgit skitspel

#30, Haha skämtade ju, sa ju det var bra!
#31 Lugn Ricci;)

300 rader med gårdagens rätta rad är skills. -;)
jo, men kan faktiskt skryta med att jag hade 6 rätt på en enkelrad……You see dusty var ej lätt att hitta som förstahäst,,,hade den rankad som 9.a eller 10.a…….
tackar annars demon_sid,,,jag blev inte direkt rik,,,,men det blev en del pengar som jag säkerligen kommer att spela upp sen…..
Annars så bjöds det på en del klara värmningsvinnare i form av prestige(nerspelad till 2.5ggr pengarna som 40% streckad), Zenta palema värmde dunder och tränaren trodde på superchans samtidigt som favoriten värmde likt en tant i rullator…..Leading Lantern såg också riktigt fin ut, streckad på 30% men favorit på vinnarspelet till 3ggr pengarna,,,,,till sist så stod Master Växus för dagens bästa värmning, fricken tog av skorna och fram kom en demon som hade lekstuga, ALL RESPEKT till Frick som körde lysande när han höll ögonen på hästen i vinnarhålet, bedömde tempot bra och fick undan till säker vinst, världsklass!
Lome kongen,,,,J-O fick värma i ytterspåren då han var enormt taggad och såg nästan ut som ett varmblod, lite järvsöfaks känsla?

man man lyssnade på Selin innan starterna så vart han uppåt gällande See You Dusty. plockade ju ner bl.a. Staro Allentown för ett litet tag sedan. så det var ju inget fel på formen. men som någon annan sa tidigare så passas Amazing Ribb nästa gång. gick i princip hela loppet i 2 eller 3e spår. verkligen en prestation värd att nämna och hålla ett extra öga på i fortsättningen.
hehe. Världsklass av hästen eller Fricken; Nicklas? -;)
haha, syftade mest på Fricks styrning. Blev lite tårögd efter loppet faktiskt:) ,,,det var sannerligen en mästerling styrning av den vite eleganten. EN riktig Örjan styrning!
Men visst.,,,Amazing ribb kan väl inte förlora nästa gång? enorm prestation, frågan är dock vad kusken tänkte på,,,,,eller med?

ehh! att byta från 2a ytter mot dödens är väl inte Örjans standarddrag precis - mera Ludde takter. -;)

#37, Nej men när han gör det så vinner han också.
syftade mer på förmågan att hålla ögonen på den i vinnarhålet och köra mot den och INTE ledaren som han redan visste var besegrad. Såg goop på v64 för 2 veckor sedan som inte klarade av detta när han körde mot ledaren och gav hästen i vinnarhålett luckan så att den kunde vinna…..
i vilket fall så var det en helt felfri styrning av frick……

#39, Det har vi redan tagit, han skulle fått lucka i vilket fall om jag ej minns fel.

det är ju så vi vill att Fricken skall köra för att vinna lopp, kommer ihåg hans bortkörning på V64 för några veckor sedan med samma häst från Spets och Target Player vann vian vinnarhålet.
bra Fricken, man kan lära sig även på äldre dagar. -;)
haha, inte en chans i världen att det var en bortkörning. Inte på långa vägar!
Hästen utvändigt dog och Frick valde att köra ifrån tidigare istället för att göra det till en ren speedupgörelse då han har en starkare och segare häst. Alternativet är att tvärstanna så att alla hästar bakom går förbi och sedan försöka speeda förbi alla igen med en häst som egentligen inte är särskilt speedig,,,men bara för att hästen i vinnarhålet inte ska få chansen?
Jag spelade Frick i det loppet, men det finns inget att blir sur över, förutom att hästen i dödens var så enormt usel och inte kunda hänga med i dödens på ett 1.17-1.18 tempo…

tur att man ser det på olika sätt. annars så skulle alla spela på samma häst/ar.
denna disskusion har vi redan haft, och i mina ögon är det fortfarande en bortkörning.
det jag ville säga var att denna gång gjorde han en finfin körning. all eloge till Fricken.
Utan Frick hade mitt liv ej varit så innrhållsrikt som det är. Tack Jim.