Vem sätter första vinnaren 2008?
God fortsättning!
En snabb och enkel tävling: vem sätter första vinnaren i år? Du får bara tippa en häst, missar den får du ingen ny chans. För att göra det lite svårare så måste spelet ge minst dubbla pengarna hos ATG. Ger ditt spel lägre odds och vinner får du dock försöka igen.
(Tar två ut samma vinnare gäller först till kvarn!)

E. lopp 1, #5 Little Arwen

E. lopp 5 (V65-4) 1 Lady Joy MCLin.

Eskilstuna lopp 4, nr 10 Foreign Player

Eskilstuna lopp 2-3 Thuram, skulle oddset gå för lågt tror jag cesar frisco i lopp 3
eskilstuna lopp 1 nr 11 bulten
Eskilstuna lopp 4 2 Komlimang

Eskilstuna lopp 5, V65-4, 1 - Lady Joy Mclin

det var ju lätt…

Grattis Ola till årets första vinnare!

Japp, snyggt. Men sen hade du liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite försprång på somliga. Jag gick upp nu, haha.

bättre odds får ni på The Bad Bride som med hjälp av OS kan ta hem detta. är snabbast ut och sedan väljer Fredrik vem som får överta.
ATG 6,9 ggr/degen - Unibet 6,75 ggr/degen

Ockenen, jag tycker vi ska hyllas lite med?
4.71, annat än Olas fjuttiga tvåoddsare ;-)

#12 Jajamen, vi toppade ju oddsligan!

#13, Skål!

#12 Må så vara rickard, men tävlingen gick ju ut på att hitta den första vinnaren som gav mer än 2 ggr degen. eran vinnare var ju typ den 4:e eller nått, hade det varit odds jakt hade jag tagit vinnaren i DD1 Absolut Sim Wim
( Vadå efterkonstucktion???)

#15, Haha mjo sant. Men jag kunde inte gärna tagit en häst i sömnen, haha. ;-)
Då behöver man vara en morgonmänniska för att vinna sånt här :) (Jag har faktist lov, hehe)
Grattis Ola!
Ps. Det har inte slagit slint i skallen på mig och jag gått upp nu, jag har inte lagt mig än Ds.

#11 sorry! The bad bride! var inget lir!! Troligtvis inte helt fräsch,!

# 17 - håller med, brukar vara bättre än så där, dog ju helt på bortre långsidan. inte frisk som sagt!

# 17 - håller med, brukar vara bättre än så där, dog ju helt på bortre långsidan. inte frisk som sagt!

#18 kan nu tala om att hon är kollad och tyvärr så står nu bruden( the bad bride) med ett gaffelband så förhoppningsvis kan hon få bli fölmärr nu! HOn stannade för att hon fick så himla ont….

typiskt. tråkigt för hästen och alla berörda - samt mot mig som utropade henne som vinnare iaf platskandidat till spelet.