Tidiga tankar till Boden 17/6
Har lite ledigt nu så då tänkte jag dela med mig av mina tidiga tankar inför kommande V75:a. Nu är det jackpott igen och det lär garanterat bli mer pengar än förra veckan. Har varit helt ute och cyklat med mina tips den senaste tiden, men nu banne mig.. Är ni med?! 
Vi tar det från början:
Avd1: Första strecket hamnar givetvis på Khabibulin som inte alls fick chansen senast. Enligt Linderoth har han samma form som tidigare och då det troligtvis kommer bli lite överpacat så… För visst vill Alandias Hälge och Chakaranda D till spets?
Avd2: Just Prawns är ett härligt sto som kommer "trava långt", men jag lägger tipsnicken på 6 Front Page med Adielsson från springspår. Tar spets och kanske kan stjäla en bit av loppet. Med i topp!
Avd3: Crown Kemp - Spikas på allt! Fick aldrig chansen senast, men från toppspår nu så vinner han detta!
Avd4: Får se var 10 Mixedup hamnar i streckprocenten, men klart min första häst.. Flamingo Broline är också en bra häst och Nygren kör med självförtroende.
Avd5: Ojoj.. vilket roligt lopp.. Inte för att jag kan kallblod, men här finns det klart skrällchans. Måste läsa på mer..
Avd6: Nr 11 Roger Hornline med Untersteiner junior. Hästen trivs med honom. 3 Frosts Officer och Sheriff Hornline måste med tidigt.
Avd7: Junction.. men formen är ett frågetecken. Annars är Dean Goj ett bud.
Det var mina första tankar, fyll på med era ideer nu så ska jag försöka vaska fram nån skräll!
/mvh