V75-7 Jägersro 12/1/08
Lopp 10. V75-7. DD-2. Tvilling.
Auto **1640:
**1 Antzinthepantz - Untersteiner P 05116 13,0a
2 Star Running - Kihlström Ö 02d20 12,7a
3 Sir Remington - Svanstedt Å 03013 12,3a
4 Vincenz - Sjunnesson J 11104 12,4a
5 Vallee Solide - Nordström P 14543 12,9a
6 Thuram - Jansson T 061d1 12,0a
7 Vanessa Boko - Uhrberg T 23234 13,7a
8 Paul November - Kolgjini L 420d1 11,6a
9 Garland Kronos* - Takter J 12101 12,2a
10 Sembs Gregory - Goop B 21d24 13,1a
11 Happy Dancer* - Adielsson E 14111 12,7a
12 Celebrity Photo - Juul S 15520 13,8a
Ludde tränar ju de bägge som kommer att göra upp om detta, Tipset till Takter och Garland Kronos
Tror sten hårt för SPETS och SLUT SIR REMINGTON var inte så snabb ut i lördags men laddades inte för fullt då? annars MYCKET snabb ut, kusk +
Pra lopp. Spets eller Johnny.
Star Running får vänta på sin seger, men säkert fina pengar med Örjan…

Brons får ofta ihop mycket fina lopp.
Happy Dancer är en dansk som hittat till Hans Adielsson, har imponerat en del i ny regi, Eriks val.

Star Running, brukar köras relativt defensivt och nu med megadefensiven han själv. Hmm…. Men får man 15 ggr så kan den vara kul.
Sir Remington har hittat formen igen, efter en tids svacka, imponerade på mig i lördags - tidig. Står dessutom prima inne.
Garland Kronos, rejäl häst. Chans runda alla.
Happy Dancer, bara sett någon gång men verkar ju vara en ritkig bra häst. Men från sisodär rygg och med Erik i vagnen lär han bli överstreckad i mina ögon. Samtidigt så är det en helt annan kaliber på motståndet nu. Nah den ligger jag lågt med, för jag antar den blir en…. 50%?
Thomas, vad har jag missat med Paul November?!
Kan allt ibland, vet dock inte just nu hur formen är. Tror dock att Ludde måste välja att köra den då han kanske är delägare

#6, Ojämn och från spår 8, nej!

Vanessa Boko kommer köras av Mikael J Andersson.

#8, Varför?

#9 Ägaren är något, speciell.. Efter stosprintern och den misslyckade styrningen i stochampionatet är inte Thomas med på ägarens topplista. Är man inte med där får man väl knappt se på hästen.
Skulle varit ombyta kuskar på Vanessa och Celebrity, men det blev fel på något håll.

#9, Haha okej. Stosprinten, ja där skulle hon gärna få vunnit.

6# en teori om delägarskap, men en annan kan också vara att ludde ser till hur mycket hästägarna får in med;).
Han vet ju att JONNY är sveriges bästa kusk på många sätt. Bland annat smeka in en häst med HANS körhänder. Han om ngn bär juh hästar runt en bana. Smeker fram den i dödens . Ej som luddes Tout Erien, hoppas ni förstår liknelsen. Allt eller inget.
OM Ludde ser att han kan köra lite tufft med Palle. Sen smeker Jonny fram Garland på sista bortre VEM står emot då ?
Mvh Fredda

#12 Dock är Jonny allt som ofta väldigt dåligt påläst, sitter ofta och sover då Erik eller Björn hade agerat.

Jonny kör med insidan alltid mot häst ägarna och tränarna mera än B goop iaf. Den saken är ju rätt klar.
Sista ordet från min sida orkar ej med ngn evighets slinga .

Som vanligt så vill du ha sista ordet :-)
Jag skrev bara att det finns kuskar som är mer pålästa än andra men Johnny Takter tillhör inte en av dem. Det gäller inte bara att kunna köra sin egen häst, en bra kusk kan förutse vad andra tänker göra och förekomma dem. Det är här Johnny kommer till korta. Som absolut toppkusk måste man tänka som en spelare när man läser startlistan.
Bli inte sur nu när jag fick sista ordet :-)
Mvh TT

Nej Lungt , ville bara vi skulle slippa en slinga om ditt och datt.
Har fortfarande sista ordet;)
Lykka till imorrn.,
15 # jag läser ej på sätter upp ett program och kastar pil så jag har "!tur"

Kari har grejorna i ordning, Star Running vinner!
Tänk på att både Paul November och Thuram står ovanligt bra inne i klassen