V75-5 Jägersro 12/1/08
**Lopp 8. V75-5. V3-3. Tvilling.
****2140:
**1 Arrak Kloster - Untersteiner P 61411 15,3
2 Love Lane - Takter J 33k71 16,4
3 Super Mack Håleryd - Goop B 21164 16,0
4 Jeb Frontline - Kihlström Ö 101d1 15,8
5 Ottawa Launcher - Jansson T 21304 15,7
6 Power Nap - Näslund T 00221 15,4
7 Giddman - Adielsson E 00124 16,0
8 Staro Yes - Forsgren L dd211 16,4
9 Super Trick - Lövgren J 27103 14,5
Kan bara Näslund köra rakt så kan han vinna…

ytterliggare 3 hästar med 0 poäng hade kommit med här.
Känns som att Jägersro får lite för många v-75 dagar..

#2, Visst är det så, mera Axevalla, mera Axevalla! Hehe.
#2 Det är väl upp till tränarna att anmäla, dom gnäller om att det är svårt att få det till att gå runt ,kostar väl inget att anmäla ? vad har Jägers med det att göra

#4, Att många hästar i regionen kring Jägers inte är startklara nu osv kanske?

#4 Javisst är det upp till tränarna att anmäla, men någon måste åka dit med hästarna också. Kan ju inte påstå att det är ofta man ser v-75 lopp med 9 och 10 anmälda (om man inte räknar med guld). I Klass II brukar det vara uppemot 30 anmälda!!

4# Ofta man ser dessa luckor på jägers, Tyvärr håller fullt med Hanna i detta. Hon om någon har nog koll på detta med anmälningar och får hörra hur det surras om anmälningar.
MEN Det är väl bara bra ! Hitta en spik i en jackpotomgång!
Spets slut erik hämta ut !
# 7 Kan vara så, men Litet fält,så tror att Lövgren har en fin möjlighet att komma i genom.

#8 Hästen kunde ju inget trots smörresa senast, varför tror du på den? Har du någon inside info här eller? Utrustningsändring på gång?

Harry verkar ha lagt mycket vinnarspel på #8 Staro Yes..
suck vad dålig giddman var då. Får bestämma i lustempo hela vägen och klarar ändå inte hela vägen in.

#11 [
](javascript:void top.ShowProfile('ronamic') "Visa personlig sida för ronamic.")
ronamic
2008-01-12
16:08
suck vad dålig giddman var då. Får bestämma i lustempo hela vägen och klarar ändå inte hela vägen in.
spika du med ?

Jag hade spikat Lennart Forsgren och det fick man ju sota för. Jag har alltid bara otur, för jag är ju bäst i övrigt!

OK tack för mig RONA.
Du ger mycket tips innan.
BERTIL THOMAS säger som micce.
TAckar för mig nu.
Lämnar man ett spel skall man BLI TERRA på småbarns nivå!
TACK LYKKA TILL BLAND SNORUNGARNA HÄR!
MVH FREDDA
Jo jag hade spikat. Fattar dock inte vad du menar =)
Eller jaha, du kanske tog det som att jag tyckte att du hade givit ett dåligt tips eller något? Så var dock inte fallet, hade varit inställd på att spika Giddman hela veckan. Blev besviken på att han höll så dåligt bara och skrev det här. Inget annat.
Det var ett jävla gnällande på vissa, tror till 100% att denna sida överlever även om några lämnar forumet ,
BERTIL - THOMAS jag tycker ni gör ett KANON JOBB 1a KLASS + med hjälp av alla vi andra som gillar att surra TRAV tillsammans är vi STARKA M.V.H ina-scot
Tack Ina-scot. I bland är det tungt när duktiga medlemmar slutar. Men, jag tror som du, så länge det finns de som vill surra trav så kommer TIF att överleva

Klart det överlever! Kanonbra jobbat Thomas och Bertil!
Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!
Känns ju inte som att det är sajtens fel att folk blir arga på varandra heller. Är ju så överallt. Tycker ni gör ett kanonjobb.