Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 508 ggr
ThomasH
0

V75-3 Åby 19/1-08

**

Lopp 6. V5-5. V75-3. V3-1. Tvilling.
2640:

**

1 Nong Lin* - Goop O 10601 15,3
2 Tornado Joe* - Adielsson E 53132 15,4
3 Master Växus - Frick J 15261 13,6
4 Min Narkissos - Takter J 53111 15,8
5 Lion Crown* - Lugauer C 3110d 15,8
6 Garland Kronos* - Kolgjini L 21012 14,7
7 Verdi Sund - Kihlström Ö 01032 15,1
8 Slowstarter G. - Jansson G 21222 14,3
9 Ex Bore - Persson S d3210 14,4
10 Troy Boshoeve* - Goop B 11011 16,2
11 Dame Arrow - Robertsson N 23302 14,4
12 Sassa D. - Svanstedt Å 01110 14,8

ZenoX
0

Min Narkissos bra senast på Axevalla då den slog Tornado Joe utvändigt större delen av loppet, vinner detta igen spik!

brutalaccent
0

tycker det finns gott om roliga motbud i denna omgång. Master Växus, Garland Kronos och Sassa D. alla dessa kommer att bli lite spelade, eller iaf mindre. tycker man kan gardera detta lopp.

Rickard07
0

#1, Fick faktist inte den känslan när jag såg listan…

Visst, Min Narkissos är tipsetta, men just nu ingen spik.
Lite struligt spår osv.

Garland Kronos från spets/vinnarhål blir inte alldeles enkel att slå.

Tornado Joe, visserligen slagen senast, men man ver aldrig ändå…

Ex Bore, precis gått upp i klassen tyvärr. Annars spurtade den kalrt bra i superskymundan senast, megaskräll bara.

Troy Boshoeve, Goopens vecka nu! Gilalr distansen, kusken och banan, kan vara en skräll.

Master Växus, strålande senast. Har ju faktist 15.0 på distansen och det gör man knappast bort sig här med. Inte uträknad.

Nong Lin, strulig och ojämn? märr. Dock rejäl senats om jag inte minns fel. Bortvald av Goopen, på läget är hon inte chanslös.

Redan sju nämnda, och man är inte 'dösäker' på dessa ändå. Spika eller ta många känns det som just nu.

Återkommer senare i veckan med längre utläggning.

nordinhanover
0

Tror Min Narkissos är chanslös mot med de här förutsättningarna. Mycket svag favorit, om han nu skulle bli det. När motståndet är riktigt skarpt kan han inte styra loppen på det sätt som han behöver och från fjärde lär han tappa i början.

Garland Kronos måste ha en bra chans med tanke på hur han har gått sista starterna. Men jag har ingen kul på hur han fixar voltstart, tappstart? Även om han öppnar hyggligt finns det kanske risk för att Master Växus hinner emellan? Sårbar i så fall. Nong Lin var grym efter omöjligt lopp på Åby men det loppet var betydligt billigare än detta och hon är extremt ojämn.

Rickard07
0

#4, Oj, det var en sågning som hette duga!
Du framställer honom som helt chanslös, njae det är väl lite i överkant. Men det är ju inget lopp han joggar hem direkt, han läs få gå på absoluta max för att vinna, om han gör det.
Men det är klart, 65% är ju inte så lockande.

nordinhanover
0

# 5. Kanske ska modifiera min sågning till "chanslös i förhållande till hur mycket streck han får på sig". :-) Det är klart att han tillhör de bättre i loppet, men jag har sannerligen ingen feeling för honom.

ronamic
0

3,4,6,10,12 blir det nog. Sassa D blir nog löjligt bortglömd hoppas vi.

Rickard07
0

#6, Hehe jo visst är det så.
#7, Känner inget för henne nu men det kanske komme.r..

Harrygirl
0

Jag tror tyvärr att Garland Kronos blir favorit :(
Har ingen feeling alls för Min Narkoman!

Rickard07
0

Puttar upp lite. Kommer imorgon med grundligare analys.

ThomasH
0

Dan Widegren har hu bra stallform och Troy Boshoeve* är ju distansgynnad, Och det är ju ingen nackdel att Björn kör igen

Rickard07
0

#11, Sant, rankar honom faktiskt etta.

Men spelvärde måste finnas i ex)1+2+3+9 som alla fyra är lågt streckade!