Öppet brev till ThomasH
Nicklas skrev följande med adress till mig:
"texas tour, du är ett stort skämt! sluta vara så jäkla agressive och sluta slicka röv på björn goop".
På detta svarade jag följande:
"#40 Egentligen borde jag avstå från att svara ett så infantilt inlägg…men det kliar för mycket i fingrarna!".
Efter detta så går du in och hoppar på mig för att jag håller en låg nivå på mina diskussioner, hur tänker du? Vilken av texterna ovan är att klassas som låg nivå? Jag tycker att jag höll mig ganska kall i mitt svar även om jag faktiskt blev ganska irriterad.
Jag måste skarpt ifrågasätta din kompetens som moderator för detta forum då det verkar som du håller vissa personer bakom ryggen. Det jag skrivit kan på inget sätt klassas som förtal, vilket man måste känna till om man skall agera moderator.
Läs igenom allt som skrivits en gång till och tänk igenom saken. Om du vill att jag slutar skriva här så gör jag det, finns ingen anledning att hålla på så här!
Mvh En fruktansvärt besviken TT
Riktigt Dåligt…

Vem är förvånad?
haha precis..
Ja, och inget av era inlägg var rumsrena, jag vill bra säga att en god samtaltalston i forumet är av stor vikt, Att en person argumenterar lågt behöver inte betyda att man ska svara med samma mynt, det är då pajkastningen börjar. Vi lämnar denna diskussion nu och tänker på att i framtiden försöka vara hövliga mot varandra

#4 Taget!
Mvh TT