Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 360 ggr
ZenoX
0

OFFSHORE DREAM

Vinner igen för andra året i rad. Om några år är han uppe i Jag De Bellouet klass. måste lära sig och gå på lite själv men vänta bara ;)

amandahandersson
0

Helt otrolig häst! Han blev min favorit när han vann förra året :)

Gladast är jag nog ändå över Opal Vikings 2:a plats! Kan man låta bli att glädjas med Nisse Enqvist!? Så himla kul alltså! :)

Hannna
0

Hörde flera gånger under Vinnare, "hur lång kommer han gå" och liknande uttalanden. Har man vunnit 2 Prix d'Amerique, som 5-och 6-åring dessutom, ja då är man ofantligt stor redan!

Travel
0

Jag tycker kommentaren - Hur bra är han egentligen.  var Intressant.

Han har vunnit världens tuffaste lopp två år i rad så för mig är svaret enkelt. Bäst helt enkelt. Fantastiskt bra att upprepa prestationen två år irad dessutom var han ju bara bäst idag.

Otroligt klumpigt av Ludde och Jörgen att inte samarbeta i ett sådant här lopp. Riktiga klantskallar enligt mig, det är nog tufft ändå utan inbördes kivandes mellan oss svenskar. Otroligt bra styrt av Jorma och vad fin Opalen såg ut GRATTIS!

amandahandersson
0

Tyckte också det var ganska skumt…. Han är ju skitbra, det kan ju vem som helst lista ut. Han har lyckats med någonting som långt ifrån alla stjärnhästar lyckats med - vinna Prix d'Amerique två gånger efter varann som ung!