Trav iFokus

Trav

Etikettspikmästaren
Läst 491 ggr
Bertil
0

MATS är 9:e Spikmästaren

Då var det klart och vinnare blev Mats före Gonzo när dammet skingrat sig. Med två effektspikar fler än Gonzo knep Mats förstaplatsen. Gonzo som verkligen gnagt sig närmare för varje omgång kunde inte svara Mats i sista meetinget där Mats hade 1+1 och Gonzo 2+0.

TildaT som lett lejonparten av denna omgång hade inte det riktiga flytet på slutet, men en tredjeplats är mycket hedrande nu när deltagarantalet varit >25st/meeting.

Ett stort GRATTIS kommer från tävlingsredaktionen :-)

Jag vill också passa på att tacka alla som lämnat bidrag till TIF:s avgjort mest populära tävling, Spikmästaren. Antalet tävlande per meeting har varit enormt när man blickar tillbaka på föregående omgångar. Hoppas att ni vill vara med och leka även i nästa omgång, den 10:e upplagan av Spikmästaren.

mvh
Bertil

Rickard07
0

Grattis Mats!

Bertil, en uppdatering av marathon-tabellen skulle vara roligt att se.

Bertil
0

maran kommer….men det tar lite tid för en slö och lågintelligent lekledare….

mvh
Bertil

brutalaccent
0

Grattis till Mats. härligt att komma in som "ny" och dra hem nätets mest prestige-fyllda tävling! jupp! Hörde jag skål!

MayPoint
0

Grattis Mats! Och en särskild hälsning till Tilda som tog kommandot från start men som dessvärre snubblade på mållinjen.

För egen del är jag jätteglad att jag kom bland de främsta, total novis som jag är. Delad plats med en höjdare som Thomas H och före andra superduktiga som Bertil, Rickard och Brutalen.

Så tack ska ni ha killar (och tjejer) för en god match. Allt jag kan har jag lärt mig av er!

conny j
0

Stort GRATTIS Mats, bra jobbat!!!

Jätte TACK till Bertil som hållit i det hela.

ser fram mot en ny omgång.

Rickard07
0

#2, Ingen brådska!

Tilda-T
0

STORT GRATTIS TILL MATS!

Snyggt jobbat!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

TravRichard
0

Grattis Mats

Det skall bli roligt att vara med för första gången och naturligtvis hoppas man på toppplacering direkt ;)) troligt….

continue
0

Grattis!!

Flywithme
0

grattis grattis…. skickligt gjort!!!

matskg
0

Man tackar ödmjukast för alla gratulationer. Jag får erkänna att det var ganska mycket tur på vägen och att det blev väldigt tight på slutet. Inspirerande att hela tiden (nästan) ligga efter Tilda och jaga…. Nu är det bara att starta om och ge sig på nästa runda. Till slut - tack Bertil för storstilad organisation av tävlingen.

ThomasH
0

Stort grattis Mats

Bertil, tänk att din, min och Hafors lilla idé om att ge lite tips till alla spelare, genom en spikmästartävling kunde bli en sådan stor framgång, hur många var med den senaste omgången?

Bertil
0

Snittade ca 27 deltagare (27,29) per meeting, så visst är det fantastiskt. Framgången tror jag är det enkla konceptet, där man kan tävla såväl som i varje deltävling som om slutsegern.

mvh
Bertil