Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 2479 ggr
Travel
0

www.henketraining.se

Gå in och titta på Henrik Larssons hemsida. Där kan ni läsa om hästarna han har i träning. www.henketraining.se

Han har förutom mig :-) några intressanta hästägare i Tony Mårtensson LHC, Johan Arneng,  Några av spelarna i Brynäs. Niklas Jihde innebandy profilen mfl.

Dessutom så kommer Tony Mårtensson och Johan Arneng varje vecka ge tips på V75 och förvalta 1000:- i en herre på täppan tävling.

Henrik Larsson kommer också varje vecka ge er tips på hästarna på Erikssund - Henkes, Fredrik B samt Normans hästar. Så sidan är väl värd att besöka varje vecka.

Ni kan ju även läsa om Travel Ås och Arnie Super Jazz framfart på banan :-)

Rickard07
0

Stilren sida, lagd i favoriter.
Absolut en del läsvärt där!

_"Arnie Super Jazz, Reven damour  1.27 2100m "
_Föga imponerande, Prima går bara 13 jobb 4200m. Hahaha :)

EDIT; Du passar visst på att göra reklam för ditt jobb med din jäkel! Sen råkar det vara mycket Travel Ås-bilder :-)

När kommer han ut igen?

ThomasH
0

Intressant, jag lägger in den bland länkarna på TIF

Travel
0

Tack thomas.

Travel kommer ut igen i Mars om allt går bra med träningen nu efter skada.

Carita
0

Snygg sida!

Det ska bli intressant att följa Arnie Super Jazz i år, där har ni en mycket fin individ!

medde
0

Jättefin sida. Ska nog kika in där ibland och titta. Har ju jobbat för björn en gång i tiden. Det var den bästa arbetsgivaren jag haft. Toppen människa :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Travel
0

Vilken start för Johan Arneng och Tony Mårtensson i Duellen på www.henketraining.se Båda satte sina tips idag på Solvalla.

Henrik Larssons blick för hästarna på Erikssund var inte så dålig då Krångel var 2:a

Ta rygg nu på dessa tips - Onsdagar och Lördagar!!

Rickard07
0

#6, Såg det, hahaha.

Rickard07
0

Nu satte Mårtensson 200V på Triton Sund…! Till oddset 4.18.
Fan det kanske är där man ska hitta vinnare nu mera?

Den andra hade vinnare på Euro Zon som väl satt fast som 3a…

Form!

Travel
0

Det var i och för sig tvärtom Mårtensson hade Euro Zon och Johan Arneng satte Triton Sund.

Hitills har de satt 3 av 4a spel, inte illa

Rickard07
0

#9, Hehe okej… så kanske det var ja!
Huvudsaken att de har bra tips…

Travel
0

Nya tips kommer till solvalla på onsdag.

Borde inte Johan och Tony träna i stället för att kolla på travlopp:-)

Travel
0

Vill bara säga att vi som är proffstippare :-) nog får ta rygg på Tony Mårtensson i Linköping HC nu. Hans tusenlapp som han fick förvalta from slutet av januari är nu värd 4923:-. Jag tycker det är fantastiskt bra. www.henketraining.se Duellen

brutalaccent
0

*här kommer forumets förbannelse*

Rickard07
0

Verkligen storstilat!
Men jag är alltid negativ och kan inte låta bli att säga:
Är man rutinerad börjar man inte en "Tusenlapp" med ett 300:- spel.

Travel
0

Varför inte då Richard förstår inte varför det är något fel med det?

Så många vinnare han satt på en månad har väl vi inte satt på en livstid tillsammans :-)

Rickard07
0

#15, Varför? Självmord ur spelstrategisk synvinkel.

Travel
0

Sätter du en av tre så är det ju inga problem. Men han har ju satt varannan hitills.

Rickard07
0

Haha jo sant, men man räknar knappast på att du sätter var tredje till 5-6-7-8 ggr… Man ska inte vara pressad i trejde spelet.