Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 609 ggr
ThomasH
0

V75-5 Axevalla 16/2-08

**

Lopp 8. V75-5. V3-3. Tvilling
2140:

**

1 Warlord Boko - Svanstedt Å 62101 17,8
2 Pommard - Forsgren L 25d1d 17,7
3 Hokus - Takter J 20514 16,6
4 Decarone - Eriksson H 12146 16,6
5 King of Spader - Goop B kk111 17,9
6 Just a Note - Larsson S 01442 17,2
7 Exklusiv Palema - Persson H K d1101 17,2
8 Dansöör Pellini - Söderkvist S 32110 16,3
9 Domino Eson - Kihlström Ö 16010 17,4
10 Grandmother Lilly - Sjunnesson J d2d21 17,1
11 Desert Dust - Lindblom C-E 3120d 15,9
12 Chivas Brian - Andersson M J 01627 16,2

Rickard07
0

Oj, ytterligare en 87% signerat Björn Goooooooop.
Vinner antagligen överlägset felfri, 13.9 i sin andra start i karriären är MÄKTIGT. All-in på Goopen, Domino Eson tidig vid favortifall.

Harrygirl
0

87% känns väl mkt, det tror jag inte på. Åkes får nog en del streck också…

brutalaccent
0

Grandmother Lilly vid favoritfall.

gjorde en stark insts över 2640 meter sist och har knallform. får nu (hör och häpna) kuskplus i Jörgen Sjunnesson. trodde adrig jag skulle säga det. men han har bra flyt för dagen, verkligen!

diggade faktist hästen i hennes senaste start. kan vara värt att kolla upp för er med ATG-Live.

Nitro
0

Oj, kunde man inte tro att Grandmother Lilly skulle ut på v7. Skoj för dem! :)

ZenoX
0

Håller med er alla här King Of Spader borde vinna men det är Axevalla så alla favoriter kan inte vinna.

Kaitsu
0

Om man garderar favvisen här så är Hockeys pålle ett bud, Decarone. Bra kapacitet, men lär ju bli en tappstart från sitt 4:e spår. Dock är det spåret lite bättre på Axevallas bana. Står bra inne.

Jokkmoks_Jokke
0

WarLord BoKo, förra veckans lunch vinnare, barfota igen och färskare form än Bjorn Gööps favorit.

ThomasH
0

Rysaren är Hokus som gjorde ett mycket bra lopp senast efter galopp på Valla. Gubben i Lådan sitter nu upp i Jollen

TexasTour
0

Någon som vet varför Åke kör Warlord Boko? Han har ju uttalat sig och sagt att Pommard är en bättre chans, fattar ingenting?? Inga ägarförhållanden vad jag kan se!

Mvh TT

ThomasH
0

Jag har lärt mig att man aldrig ska lita på vad Åke säger, att någon kan på alvar irriterad sig på att han tar betalt för sina tips begriper inte jag, de är ju oftas värdelösa, eller snarare direkt missvisande

ThomasH
0

Jag storvarnar för hemmahästen Exklusiv Palema som har formen på topp och står på springspår

TexasTour
0

Den är fullständigt chanslös mot King Of Spader…bara galopp emot!

Rickard07
0

Imorgon tror jag är en stor dag för vissa storspelare, det läggs nog fem, tio, tjugo tusen på King of Spader samt Quarcio du Chene imorgon….

ThomasH
0

Och jag spekulerar att det inte gå bra för Björn Goop, gör det det så får vi jackpott nästa vecka och man borde avstå spel. Ni som Tippar Goop i alla lopp borde inte spela

TexasTour
0

Jag tror du kan fälla alla Björns styrningar utom FOLS och King Of Spader!

Rickard07
0

#14, Hehe jag tippar Goop i tre lopp då han kör sex favoriter, är väl inte så mycket. I synnerhet då han kör två MONSTER.
Men tippar man Goopen högt i varje lopp, så kan man göra ett litet system och flerkupong…

Var en kille som hade Gävles V5:a igår x50 RAK för att spela för exakt 900…. fick nästan 35' på det, men hade det med flera flerisar också så han vann väl totalt en 80 000 på en V5a som gav 700:- så visst kan det vara idé att spela även favoritbetonade omgångar - om man gör det på rätt sätt!