Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 586 ggr
ThomasH
0

Tidningarnas Tipsliga

Här kommer tidningarnas tipsliga

mvh/Thomas

Rickard07
0

Kul att tippa 7 streckfavoriter… typ Guiden.

ThomasH
0

Typiskt Guiden, alltid safe, sticker aldrig ut och hävdar alltid att de är bäst på att tippa, varför köpa denna tidning?

Rickard07
0

Ronden är exakt likadana. Ofantligt tråkigt.

ThomasH
0

Håller med, den enda tidningen som brukar sticka ut lite är Vi Tippa

Rickard07
0

Expressen som nu är i ledning, tippar sex streckfavoriter och avslutar med en andrahandare på 49 %, skrämmande.

TexasTour
0

Öhhh????? Nu tänker ni väl lite fel? Det är ju dessa tidningar som gör att hästarna blir favoriter. De tippar ju innan det är något som helst spel lagt och sedan är det ju svårt att ändra sig…eller hur :-)

TexasTour
0

Förresten så är det inte för ranken/tipsen 99% av alla köper tidningarna, det är för den info som står i övrigt!

Rickard07
0

#6, Jo visst dessa har en viss inverkan. Men att de skulle tippa innan något spel, mm tjena Ronden utkommer på fredagar också. Aftonbladet fredagar, Expressen fredagar.

Brian Key var rankad sist i tisdagens exemplar av Ronden, är nu 10 %…. så det är ju inte så att det är spelarnas bibel, i synnerhet inte de duktiga.

TexasTour
0

Det är väldigt sällan som Ronden ändrar sina tips från tisdag till fredag. De andra tidningarna kan jag inte kommentera då jag inte läser dem!

Rickard07
0

#9, Det ändras alltid lite granna. Systemet på tisdagen är ofta kring 300 rader, på fredag ca 2500.

TexasTour
0

Rankingen är identisk, det är väl den vi diskuterar?

Rickard07
0

#11, Det är den inte alls.

TexasTour
0

Nähä, och var skiljer den sig?

Rickard07
0

Har den inte framför ansiktet men vågar nästan sätta en tjuga på att Brian Key inte är rankad sist nu?

TexasTour
0

Det var han inte i tisdagsronden heller…tror du börjar bli trött…dags att gå och lägga sig!

Rickard07
0

#15, Då har jag sett i syne.