Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 1511 ggr
Mariaairam
0

Travhästen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej,

någon här som är mer intresserad av travhästen än själva travet? Då speciellt kallblodstravaren! ;) De är underbara! ^^

En bild på Peggy Troll när vi är på väg ut för att köra!

Mariaairam
0

Ingen..?

ockenen
0

Travet är väl en förutsättning för att travhästen skall finnas och vice versa? Är man då mer intresserad av travhästen än av travet så kanske man är rätt så nischad? Om du frågat om någon här är mer intresserad av travhästen än av  spelet kanske reaktionen blivit större och snabbare…

Visst är väl Peggy Troll charmig!

Mariaairam
0

Jo, du har rätt skulle kanske ha formulerat det så.. :) Men jag rider på kallblodstravare så jag är i alla fall mer intresserad av travhästen än travet/spelet.

Jaa, tack så mycket! :D

ockenen
0

Jag minns Peggy Trolls mormor Peggy Lill, en toppmärr som väl hade svenska rekordet för treåringar på sin tid?  Peggy Troll har en kanonstam, och jag hoppas att hon får fler avkommor än den hon har!

Mariaairam
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, så kan det faktiskt vara har tyvärr ingen större koll på det. Det är faktiskt så att hon är dräktig nu, med Boklibalder. Hon fölar i slutet av maj! Väla Pilan (ett annat sto i stallet) är också dräktig, hon fölar i början av maj. Tand Troll är pappan där. Järvsö Alma blev också betäckt men tyvärr kastade hon..

Bild på Väla Pilan med sitt nu tvååriga Månstens Kungen!

ockenen
0

Hoppas att det går bra med fölningarna och fölen!

(En väldigt fin bild på Väla Pilen med föl också, dessutom.)

Mariaairam
0

Tack så mycket! Skrattande Mm, visst är hon fin!