V65:an på Årjäng?
Ska någon spela på dagens V65;a? Tänkte lämna in en liten rad även fast jag inte är vidare påläst. Ska börja titta lite nu..

Jodå en lite rad blir det:
1) 7 Escudo by Pass som kommer från stall Goop. Femåringen har bara missat platsen en gång i år på åtta försök. Har tre vinster och har startsnabbheten som sitt främsta vapen
2)1,4,7,8,15
3)1,2,3,6,7
4)1,3,4,5,9,10
5)2 Global Glory. Goops femåriga dam har vunnit fyra av nio starter i år. Hon har segrat på V75 och också varit tvåa där. Dessutom en triumf på Solvalla och två andraplatser där. Är alltså mycket bättre än raden och möter här inte mycket till motstånd
6) 7 Ricard Under fyraårssäsongen vann han fyra av nio starter och tog ytterligare två andraplatser. Ska något negativt sägas är det att aktionen inte alltid fungerade tillfredsställande. Har nu inte startat sedan oktober månad. Kommer rejält förberedd och är snabb från start.

Ser intressant ut Ola.. Själv lämnar jag in 2 system. En liten på 60r/kr och ett lite större på 840r/kr
System1
1: 7
2: 1 4 7
3: 1 2 3 4 6 7
4: 1 (haft kassa lägen på slutet)
5: 2
6: 2 5 6 8 13 (chansar bort favoriten helt med tanke på den långa frånvaron)
System2
1: 7
2: 1 4 5 7
3: 1
4: 1 2 3 5 9
5: 2 3 5
6: Alla 14
/mvh
Lycka tiil grabbar!!!
Själv har jag inte hunnit analysera någonting alls, då jag tvingats vattna min lilla täppa hela morgonen.
mvh
Bertil
Hehe ja Kaitsu har ju råd att göra 2 system nu ;)
Hmm chansar du bort mig? Men det är nog rätt, Björn vinner med Escudo by Pass, Global Glory och någon till , men vilken vet jag ej…
Sorry Grabbar!! En ganska svårfunnen rad, med en sexas utdelning på över 116k och där t.o.m. femman gav 1601 kr
mvh
bertil

Ja usch… som sagt.. verkligen svårfunnen! Var inte så påläst, men gjorde ett försök i alla fall. Nu satsat vi på V75:an.. vi sätter den igen!!