Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 310 ggr
Bertil
0

V75-3 Mantorp 8/3/08

**Lopp 6. V5-5. V75-3. V3-1. Tvilling.
**Auto **2140:
**1 Flying Herkules - Kontio J 13012 11,8a
2 Prime - Takter J 00402 12,0a
3 Harmonic Silvio - Ohlsson U 01035 11,4a
4 Lovebite - Svensson C 22111 13,7
5 Spring Ray - Goop B 123d1 11,3a
6 Triton Sund - Kihlström Ö d1612 11,7a
7 Skogans Joker - Jansson T 50133 11,6a
8 Acclaim - Eriksson H 13124 11,5a
9 Ima Super Crown - Andersson P M22040 12,6a
10 King Cobra - Kolgjini L 73703 12,2a

Rickard07
0

Det som avgör loppet är om Spring Ray kan ta sig förbi Lovebite från start. Är Lovebite först körs han till spets och ingen slår honom då, samma med Spring Ray troligen.

Kan Lovebite hålla ut Spring Ray?

brutalaccent
0

kommer ju iaf att bli en fruktansvärd kubbning från start.

alla det tre innersta spåren ärsnabba ut plus att Spring Ray och Triton kan öppna. svettigt att lösa deta lopp. tror att jag kommer ha många streck i detta lopp.

Skogans Joker är en riktig smällkaramell. vid över pace kommer båda han och Acclaim att räknas. men blir det uppullat så blir det nog tuffare.

ThomasH
0

Jag tror att Spring Ray som visade gryende form senast är huvudet för högt för Lovebite, tror att vi kan ha en spik här om inte Flying Herkules för ett bra lopp på rulle som senast

ZenoX
0

ACCLAIM kan få loppet nu inte visat sig vara så bra dem sista starterna bättre nu så kan det vara ett hett bud.

Nicklas
0

5,6,8 gör upp om det och jag tippar nog acclaim då jag tror på tempo. Cleas svensson har väl fått hybris och kör hårt med lovebite igen………

continue
0

Spring Ray har hittat formen och vinner igen, då han är fältets bästa häst, har bästa kusken och ett hyggligt spår.

nordinhanover
0

Tror inte man behöver spekulera i någon våldsam rusning från början, Johnny Takter vet att Prime inte tar en längd på Flying Herkules och att Harmonic Silvio skulle kastas loss mot sin stallkompis är knappast troligt. Frågan är om Spring Ray tar en längd på Lovebite, normalt gör han väl ändå det?

Jag trodde hårt på Spring Ray på Axevalla men nu är jag inte lika säker, tyckte faktiskt inte att han såg så där glänsande ut senast trots segern. Och det här är ett tuffare lopp, utan tvekan. 1,4,5,6,8 bör väl göra upp om det. Flying Herkules ser grym ut för dagen och säkert svårslagen med lucka.

TexasTour
0

Spring Ray vinner inte loppet…han har blivit struken :-)

brutalaccent
0

Luktar spets för Lovebite och då är det ingen som tar han när han hållit ett 13-tempo under loppet. kanske en finfin spik denna omgång??

Fredrik_
0

JA denna strykning ändrade ju loppet helt….
Tåls att grunna på över en pils !