Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 556 ggr
Bertil
0

V75-1 Mantorp 8/3/08

Lopp 4. V5-3. V75-1. Tvilling. Auto **1640:
**1 Unbeatabletealight - Söderkvist S d00k6 12,5a
2 Prima Stella - Andersson M J 30144 13,2a
3 Florence Broline - Svanstedt Å 0124d 12,0a
4 Nougat Dana - Johansen K 51002 13,0a
5 Tigger - Goop B 32142 12,1a
6 Boudica - Lindblom C-E 00325 13,2a
7 Butterfly Player - Kihlström Ö 22115 11,2a
8 Fama Currit - Uhrberg T 14205 11,6a
9 Kings Lucky* - Mikkelborg O 23140 14,2a
10 Salma Boko - Kontio J 00111 12,0a
11 Debbie Brodda - Untersteiner J 66420 11,7a
12 Dame Arrow - Robertsson N 02025 12,1a

ronamic
0

Tycker synd om Fama. Varje gång jag ser henne har hon spår 8 typ.

brutalaccent
0

hur skall man kunna fälla Salma Boko när inte ens ett bakspår över 1640m kommer att kunna hindra henne.

här sätter vi ett streck och går vidare. eller??

Unbeatabletealight fast med rubbet sparat sist (Stefans fel) . bättre på lite längre distans. ny tränare i Jan Hellstedt.

Prima Stella kanske får spets i detta lopp och då kan det vara en brasklapp att ha med henne som platsspel. eller vad säger du R-Card??

Florence Broline  kanske tar sig förbi Prima om hon håller sig i trav d.v.s. men inte en vinnare i detta lopp.

Tigger gjorde det mkt bra i förra starten. kanske sitter i spets, har iaf visat upp startsnabbhet tidigare. kanske bäst för Björn att leta sig ner i banan på en gång. för i spets vinnare han nog inte med Tigger. kommer nog att kosta för mkt. eller??

var har vi Fama Currit och Butterfly Player för dagen, mkt fina hästar som går ut på V7 och gör årsdebut?!

Rickard07
0

Prima Stella - veckans bank!
Hoppas innerligt hon får spets och sedan vinnarhål och kan sluta trea-fyra, mycket roligt i så fall. Skulle varit tvåa i mål utan att kroka ihop med Sarah Swahn i sista sväng senast sa Micke J. Dunderskräll, haha.

Salma Boko bör vara huvudet högre än dessa väl?!

brutalaccent
0

mjo. men blir hon spelade för högt kommer jag att garnera henne. för över 90% får hon inte. och då är det inte värt att gardera henne. Samla alltså. Prima kommer att ge bra Platsodds skulle jag tro.

tar hon spets i början av loppet tror du R-Card??

Rickard07
0

#4, Njae, tveksamt, men hon var riktigt kvick ut senast, fifty/fifty.

TravCq
0

har inte Fama spår 3 ?

Fredrik_
0

5 8 10 Heltäckt skall man ha en riktig kantboll kan 1an med ny kusk upp. tror ej kalle får köra den efter förra loppet than satt ju fast med ett ton i linornaaaaa.
De intervjuvade Hellerstedt efter loppet …Han hade ej ord för styrningen. Synd där losade jag en hth fyrling….PÅ den…

Mvh Fredda

Nicklas
0

bra chans för fama currit, sticker till spets och vinner enkelt :)

salma boko möte ju bara skit senast och fick ett lätt lopp, möter mycket bättre motstånd nu och lär få en betydligt svårare resa. Vinner mycket troligen inte.

ThomasH
0

Men, tycker att det verkar som om Timo Nurmus har fått bra fart på stallet igen och tror att Salma Boko blir svårslagen, även om jag tänker gardera ordentligt

nordinhanover
0

Många som laddar första biten här - tränarna till både Unbeatabletealight och Prima Stella vill se sina hästar köras i spets. Av för mig okänd anledning… Florence Broline är snabb, liksom Tigger….Fama Currit lär få offra väldigt mycket om Uhrberg satsar framåt.

Den enda som man kan vara säker på får ett hyggligt lopp är nästan Salma Boko. 1,2,3 är snabba ut och 9 lär gå invändigt. Lär bli en hygglig position för Salma. Hon känns som en stabil a-häst i alla fall.

brutalaccent
0

Prima Stella borde få spets och sedan ett lopp i rygg på Fama Currit som kommer sändas framåt. så har jag läst första 500-700m.

ThomasH
0

Butterfly Player gör visserligen årsdebut, men på grundkapacitet så ska hon vara med på målsnöret

Fredrik_
0

Fama Currit brukar ej vara som bäst i sina årsdebuter så varför denns från spår 8 och tufft motstånd…