V75-1 Årjäng 15/7-06
**V75-1. Tvilling.
**2640 A
1 Serrez Les Cordons - Jensen F 01123 13,9a
2 Night Rambler* - Holm H C 21205 13,5a
3 Golden Shogun* - Tengsareid Å 01101 11,3a
4 Carl Hils - Kihlström Ö 0ddk0 14,5a
5 Riva del Sole* - Horpestad T 10d30 13,8a
6 Andaloux - Goop B d2143 12,9a
7 Persos Yankee - Svensson E 40130 12,8a
8 Crowns Diamond - Goop O 21523 11,8a
9 Rooney Boko - Eriksson U 1d2d3 13,8a
10 Flying Wild - Gustavsson K P 03204 13,5a
11 Pampino - Adielsson E 31254 12,1a
12 Dalshan As* - Gundersen G V 1176d 13,8a
Meeeeen, nu är vi taggade märker jag :-))) Snabba utlägg, Thomas…diskat extra kanske…
Och visst måste väl Golden Shogun ha en bra möjlighet här. Kanske är Andaloux på väg mot formen, men, men, men….En annan som letar vinnarform är Pampino, men här är läget ogynnsamt och han får vara glad att distansen är lång, så att tid för rundning finnes. Serrez Les Cordons kan leda länge och jag tar med även denne bäver.
mvh
Bertil
Ja, nu är det dax för Riva De Sole igen, Hon har ju inte rosat marknaden på slutet och kan hon springa barfota nu ska hon inte räknas bort även om hon möter några tuffa hingstar. Förutom de som Bertil nämnt så ska man nog också bevaka Rooney Boko som håller bra form och Crowns Diamond som har fel läge, men har kapacitet så det räcker.
Det blir avslag på Riva De Sole, hon kommer att springa med skor bak och då är hon en medioker häst. Läs gärna intervjun med Tom Horpstad "Hallå där Tom Horpestad…"
Golden Shogun är en mkt bra spik för er måste spika något lopp.
mvh
Bertil
Andaloux _ är min tipsetta helt klart…_
Golden Shougun ja bra chans..
Pampino Gör sällan dåliga lopp.. läget?
Andaloux _ är min tipsetta helt klart…_
Golden Shougun ja bra chans..
Pampino Gör sällan dåliga lopp.. läget?

Jag håller med Rickard. Andaloux är definitivt min första häst i loppet och faktiskt ett spikförslag.
De senaste 5 han har gjort har varit mot betydligt tuffare motstånd, eller vad sägs om de vinnare han fått stryk av: Gift To Europe (V75), Ligne Droite (V64), Max Flukt (V75), Adams Hall (V75). Ingen av den kalibern här inte. Dessutom brukar Björn trivas mycket bra på Årjäng.
Kan så kanske vara, men han blandar sin framträdande för mycket för att vara en spik i mitt system. Jag garderar med Golden Shogun och Pampino som är i bra form och gillar distansen.