Örebro DD 15/9
Eftersom jag riskerar att inte hinna hem till dubbeln imorgon, så bjuder jag på mitt tips redan nu.
En rak 5-11
1: 5 Hostage
2: 11 Bat Boy
Just nu 9,80 i DD-odds
Jag tänker gardera Bat Boy på min dubbel, däremot så lämnar jag kanonen Chogo ensam
Således:
DD1: 7
DD2:11,7,15,8,5
5 kombinationer

Var det någon som köpte mitt tips ?
DD-oddset stannade vid måttliga 7,99, men det var ju en rak DD :-)
Observera gärna vilket spår som vann 1640m…..
just det spår 5 igen! Det var dock inte enbart därför naturligtvis som jag valde den. H-O Sundberg är bra med startsnabba hästar och han hade bra chans runt om med ledningen.

Jag var övertygad om att 5 Hostage skulle ta spets, men han fick göra grovjobbet i dödens och gjorde det med den äran!
11 Bat Boy var helt överlägsen den här gången - speedryck 1000m kvar och sedan bekvämt undan i mål. Dock bra spurt av 12 Bruce Tilly som kan komma att behöva bevakas framöver.
Bra tips hafor!!
Jag har spelat in och ska titta lite senare, undrar var min vinnare Chogo tog vägen?

Äsch det var ju inte något märkvärdigt igentligen, men det är extra roligt att lyckas någon gång då även känslan sitter där!
#5 och det är så sant som det är sagt Bertil! Jag har senast idag tipsat om trav.iFokus.se på Aktieguiden till travintresserad :-)
Vinner man 8ggr insatsen, så ÄR DET ett bra spel. Sedan får du vara hur ödmjuk du vill hafor :-))))
mvh
Bertil