Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 650 ggr
hafor
0

Solänget DD 16/9

Kör en dubbel till imorgon igen.

Ingen rak denna gång.

1. 4 Gilla Du Ling, 9 Giant Green
2. 2 Goldfish, 3 Prosatanos, 6 Ågårds Nisse, 7 Staro True Blue

8 kombinationer

ThomasH
0

Kör en dubbel på 6 kombinationet

1: 4 Gilla Du Ling

2: 6 Åsgårds Nisse, 1 Goalmaker, 2 Goldfish, 3 Prosatanos, 7 Staro True Blue (som var mycket bra senast på Bergsåker), 5 Bool Du Ling (som är en klass bättre i spets, är mycket snabb ut)

hafor
0

F-n nu är man het ;-)

Satt dubbeln igen (dock inte rak denna gång) till 14,98 idag.

1: 9 Giant Green
2: 6 Ågårds Nisse

ThomasH
0

Bra spel, igen hafor! Nu är du inne i ett riktigt flyt. Ska nog ta och studera dina V75 tankar mycket noga.

Bertil
0

Kram på dig hafor!!!!

mvh

Farbror Bertil

hafor
0

#3 Jaså det är först nu du lyssnar på mina V75-tips :-))) Nja, Thomas som du vet är statistik inget att lita på. Men jag ska göra mitt bästa även på V75. Få se hur längt det räcker!

#4 Tack farbror Bertil ;-)

V5-2 idag hade en fin vinnare - Kramer Lavec med Bertils favorit LL i sulkyn.

DD1 var ju Giant Green riktigt fin och LL var mycket nöjd med hur han skötte sig idag.

DD2 7 Staro True Blue raketstartade till spets, men släppte och hamnade ju i tredje inner. Loss på upploppet med bra spurt till 3:e priset. Kan va nåt på 1640m nästa gång med framspår efter bil!
Ågårds Nisse drog på för att ta spetsen från Prosatanos (som tog spets från Staro True Blue i sin tur). Öppnade på 1.10 och verkade inte kunna vara med till slut. Men tji fick de som trodde annat. Ågårds Nisse vann mycket bekvämt efter lucka när 11 Fingerprints från dödens kört slut på Prosatanos.
Så bevakning gäller nog på alla tre - 6 Ågårds Nisse, 11 Fingerprints och Staro True Blue till nästa gång. Ågårds Nisse går ju ut i V75-finalen om 2 veckor.

Bertil
0

Härlig uppföljning hafor. Sådant tar vi tacksamt emot!!

Ja, Lars Lindberg har sett sedan slutet på 70-talet då jag pluggade i Östersund. Vi var ett gäng som nästan varje torsdag åkte ner på "Åkern" och jag har sett lassa styra hem rena mirakel!! Dessutom är han otroligt fin med hästarna. Många som varit dömda till slakt har kommit i hans träning för att par år senare spring sig lyckliga på banan igen. Jag gråter nästan när jag tänker på Lasse. MEN, man får inte spela sig blind på honom för den skull.

mvh

bertil