Tråkigt
Jag vet inte, men jag upplever att detta forum har tappat lite. Tyvärr blir det aldrig några diskussioner längre. Inga heta debatter utan vi som är här tycker allt som oftast ungefär likadant.
Det skrivs betydligt mindre och vi har ingen som tex Richard som gör djupanalyser och där igenom skapar debatten och åsikter.
Jag kanske var en av få som gillade att det ibland hettade till. Enligt mig var det bla därför som forumet var levande.
Ja jag saknar Richard, Nijo Niklas och de andra hetlevrade ungdomarna :-) Jag saknar också Demon Sid som faktiskt slutade skriva här pga den bitska stämningen ibland.
Så vad göra? och vad tycker ni andra kära travgalningar?
Som bevis så kan ni ju se hur litet det är skrivet om omgångens V75. Idag natt till Torsdag så är det skrivet totalt för samtliga sju lopp 13 inlägg inte ens två per lopp. Tre av loppen är inte ens kommenterade. Förut var det mellan 10 och 50 inlägg så här långt in i veckan!

jag lider med detta jag med. sedan om det beror på att vissa försvunnit från forumet vet jag ej. Demon Sid verkar ha gått under jord helt. -:(
för egen del har det blivit en storsatsning på fotbollen vilket gjort att endas mitt spelande har kunnat upprätthållas. forumet har fått komma i andra hand, tyvärr - men tidsbristen har gjort sitt.
oj! blev ett försvarstal till varför jag ej har lika mkt tid nu för tiden. sedan månste jag faktist medge att det senaste veckorna har faktist bl.a. V7 varit lite ointressant och tråkigt! mest p.g.a. att loppen inte sett så lockande ut. kollar bara på startlistorna till Jägers. där jag tycker att många av loppen söver mig. några sticker givietvis ut, men det var bättre under vintern med roliga lopp.
någon annan som tycker detta??

Jag har ju slutat skriva här….
Använder bara PM-funktionen, men kanske kan skriva ett inlägg nu.
Thomas är jättenöjd med forumet som det är. Jag talade om sanningen att det var på väg ner i graven, då fick man skäll för det. Sanningen är väldigt hård ibland.
Så Thomas har nog ett bra svar på varför det har blivit så här, för detta är en positiv förändring enligt honom.
Rikard, ditt inlägg är inte ens värt att kommentera. Varför tillskriver du mig något som jag aldrig har skrivit, men det är ju typiskt för dina kommentarer att komma med personangrepp!

Kan väl fortsätta snacket i denna tråden då.
Vad har du inte skrivit som jag påstår att du har skrivit?
Vart är personangreppen?
Typiskt dig Thomas att inte stå för vad man gör.
Läs ditt första inlägg!! "Så Thomas har nog ett bra svar på varför det har blivit så här, för detta är en positiv förändring enligt honom.

#5, Så du förnekar nu att du tyckte/tycker det är positivt att jag och Nijo är borta? Tyvärr har jag inte kvar PM från dig då man inte kan lagra hur många som helst pga utrymmesskäl.
Pinsamt Thomas, pinsamt.
Nu stoppar jag denna tråd, då den enda ord som kommer ur in mun är pinsamt
Jag skriv som svar på ditt PM:
Jag ser dig gärna kvar på forumet

Tråkigt att det blev dålig stämning det var inte min mening utan jag ville få en diskussion hur vi ska få igång detta forum med bra tips och ideer ordentligt igen. Djupanalyser mm
Niklas
Travel, jag är övertygad att aktiviteten kommer att komma igång ordentligt när påsken är över och när de "stora drakarna" börjar starta igen. Inget ont om vintern, men vist är det roligare att analysera lopp som kommer denna vecka

Haha, ja det sa du förvisso en gång. Men var det utan hake?
Sen har ju siten varit död i ett par månader, varför skulle den få ett uppsving nu?
V75-5 har 42 sidvisningar och två svar. Denna tråd har väl tio svar och 130 sidvisningar? Vad tycker folk på TiF är intressantast? Trav ellr tjafs…? Uppenbarligen de sistnämnda - tyvärr.
För övrigt kan ni läsa mina tips i media nu mer.
Var? Ja den som söker han hittar….

Stackars de som adiministrerar den lönen för tippa har du aldrig kunnat.
haha, klockrent jokkmoks ^^
kan väl säga att jag(Nijo) slutade skriva på TiF främst pga jag inte orkade med rickard och hans jäkla attityd, även hans personangrepp när han börjar kalla andras inlägg för pinsama och leka kung på sidan.
Tyvärr så har ju snorungen förföljt mig till travzonen och börjat skriva där också efter mig, jag som trodde att man kunde bli av med den omogna killen.

Haha suck suck suck… ja undra vem som är omogen.
Lär dig svenska och skaffa dig verklighetsuppfattning istället.
Måste säga att det inlägget var fruktansvärt lågt av dig. Även om du inte står högt i kurs hos mig så det där var droppen totalt.
Jag har inte ens nämnt dig i denna tråden i ett negativt syfte väl?
Snacka om att provocera, det är DU som gör bort dig och ingen annan och alla med lite vett förstår det också.
Trevlig helg!
Utan att trampa någon på tårna kan man väl konstatera att den här diskussionen är ett fint exempel på att kvaliteten på trådarna inte nödvändigtvis bestäms av antalet inlägg! 

Jag hoppas att Rickard007, Rickard07, Nijo kommer tillbaka. Det var mycket mera aktivitet på den goda gamla tiden, alltså för några månader sedan.

Crille Promille går jag även under nu… skämt & sido…

Tänk vad denna tråd väcker gamla minnen :-) Alla är tillbaka och tjafsar, Snälla tjafsa om hästarna nu istället så kan ju det här bli bra :-)

Ja, vi är nostalgiska.