Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 457 ggr
Bertil
0

V75-3 Jägersro 29/3/08

Lopp 6. V75-3 V5-5 V3-1 Tvilling. Auto **2140:
**1 Lovebite - Svensson C 21112 13,7
2 Go on Pale - Takter J 53111 13,9a
3 Going Kronos - Kolgjini L 107d1 10,2a
4 Kito du Vivier* - Nivard F 62052 10,4a
5 Torvald Palema - Svanstedt Å 12111 11,1a
6 Spring Ray - Goop B 123d1 11,3a
7 Hamble Crown* - Adielsson E 02dd1 11,7a

Tiger82
0

Kito Du Vivier hade ju lekstuga sist han var här…

ina-scot
0

Jasså i vilket lopp då?

[JAG_DE_BELLOUET]
0

Silverhästen heter väl loppet? Solvalla i höstas iaf… Tror på repris!

ina-scot
0

Var inte det KOOL DU KOUX,  Nä det var det inte ,du har helt rätt lite ,roligt att dom gör resan hit och inte litar på en inbjudan

Men jag spikar GOING KRONOS bara ludde kör med insidan så har han toppchans

Nicklas
0

Torvald spets, frasnamnnen dödens och ludde 2.a utvändigt.

Enkelt! :)

Tror inte inte heller att fransmannen är som bäst nu, har redan toppat sin form för vintermeetinget och borde gå neråt nu…..Blir troligen en tuff resa och då besegrar han inte Torvald/Going……

ThomasH
0

Har dock hört att det är det han just är, i form. men jag håller med travskribenten i expressen, man kan inte alltid tippa med hjärnan, man måste också tippa med hjärtat ibland, och jag spikar Going Kronos

Travel
0

Jag hoppas Going får vinna detta lopp men jag är inte så säker. Kito du Vivier är i form och har startat sparsamt under vintermeetinget. Var tvåa senast efter Meaulnes du Corta. Fransmännen har ju haft det ganska lätt här i Sverige när de kommit så toppchans tror jag. Dessutom tror jag Torvald Palema också kommer vara mycket fin. Tror lite att det blir hans år i år. 

Jag tar med alla tre och hoppas att minst streckad vinner.

[JAG_DE_BELLOUET]
0

Kito vinner, antingen den hårda vägen eller så släpper Torvald för att få en gratis finalbiljett som tvåa, väl där får den hästen ett optimalt lopp med OS, tycker Torvald är en en blöt häst. Dock med kapacitet…

TexasTour
0

Jag tror Kito är helt överlägsen! Har svårt att tro att Torvald skall kunna rubba denna tanks, det är klasskillnad helt enkelt. Going däremot har kapaciteten men måste visa det mot etablerat motstånd innan jag tror på honom. Dock såg han lysande ut senast!

gulo
0

Hoppar över att lira i detta lopp, ett dåigt lir förstör ett fint lopp om ngn förstår..

Bertil
0

Håller med dig gulo!!!

Tre streck på systemet blir det för min del…Kito, Torvald och Going

mvh
Bertil

Travel
0

Jag har ändrat mig och spikar Kito eftersom jag tycker han är väldigt understreckad

Bertil
0

Känns ju rätt logiskt egentligen…nackdelen är ju att man tar med hjärtat i tippandet ;-)

Lycka Till med spiken

mvh
Bertil

Travel
0

Det ska man göra också tycker jag, men va fan nu kör jag hjärtlöst idag :-)

Nicklas
0

Going spikas 7 dagar i veckan med dessa förutsättningar……..

Tror dock att Torvald blir livsfarlig…….

Travel
0

Nicklas du är inte så färgad nu va :-), Som jag på söndag ungefär :-)

nordinhanover
0

V75 går ut på att hitta vinnare och därmed hamnar Going Kronos utanför mitt system. Han har vunnit ett (1) lopp mot elitmotstånd, det var på Solvalla förra våren när han knäppte en lite ringrostig Jaded och en dödenstravande Adams Hall. Det här är mycket tuffare papper. Hans chans är väl andra ytter bakom Torvald Palema och Kito Du Vivier? Kanske, kanske kan det bli så, men jag skulle inte bli alldeles chockad om Svanstedt släpper spetsen till fransmannen. Grön kusk är lurig och gör inte alltid vad alla räknar med. Och han vet bättre än de flesta hur bra Kito är!

Spikar Kito Du Vivier på visad klass, och på det faktum att han är märkligt lite streckad.

koljonen
0

Märkligare saker har hänt men jag plockar med Lovebite bara för att denne har imponerat på mig. Visst, vi snackar eliter här men med lite tempo första varvet och trötta ben på upploppet kommer Lovebite…

Travel
0

Jag tycker faktiskt vi alltid underskattar de franska hästarna. konstigt då de hela tiden går från klarhet till klarhet när de kommer hit. Se också hur svårt vi har att hävda oss i frankrike.

Det finns säkert 100 hästar i frankrike som är lika bra som de 10 bästa vi har här i sverige, det är det vi underskattar här. deras otroliga bredd.

brutalaccent
0

Lovebite får 3:e plats som bäst. rygg på ToPa och sedan kanske han kan få med sig det 30 lax som sista pallplatsen ger.

ett lås på GoKr och KiDuVi borde vara helgarderat i detta lopp. jag sätter inte mer än 2 streck hära.

om man tittar på Platschans i detta lopp så ger HaCr 10 ggr/ degen på Unibet. fullt möjligt enligt mig i detta lilla fält.

continue
0

Hamble Crown plats? Näver, ska vara glad för sista pengen!

Bertil
0

Ludde har tagit körlektioner i vinter???

ThomasH
0

Definitivt, han har blivit klokare, kör hästen som om det ska finnas ett liv efter detta

Jokkmoks_Jokke
0

Kudde kanske har läst på detta forum ??????

Rickard07
0

#21, Erik trodde att han skulle vinna, typ. (Utan galoppen)

ina-scot
0

#25 Någon annan trodde att GO ON PALE skulle vinna om J,T gott ut i 2a ytter 1500kvar ,inte en chans, detta blev GOINGS lopp

brutalaccent
0

#21 - tror nästan att HaCr hade fått platsen om han inte galopperat in i sista sväng. hade finfin fart under hovarna. men nu blev det inte så… -;)

GoKr fick ett finfint lopp, Ludde gav han ett bra löp. dessvärre tror jag att KiDuVi blir svår att tas med i finalen.