Betallinje
Enligt GOOPARNAs hemsida ska dom börja med en betallinje 18,90kr/min Halvroligt 1aprilskämt
Undra vad ATG kommer med, alla problem lösta (inga fler data buggar)
kan vara surprise varning på den, MEN om det skulle vara sant, så vill jag ha en garanti att ALLA tips kommer från 100% ärlighet…alltså inte övertro eller defensivt….fixa detta ni…kära Goops ;-)
mvh
Bertil

Appropå betallinje…detta är taget från Svanens kommentarer om hans chanser på Färjestad igår:
Lopp 8, V-65 6, nummer 8 Queen Silas
"- från spår 8 bakom bilen så luta doseringen åt fel håll på Färjestad och det är galopprisk från start, hon galopperade ju därav förra starten. Hon tränar bra och är ett platsbud om hon går felfritt, barfota runt om."
Platschans…jo tjena! Denna var man stenklar på i stallet enligt det jag hörde, så mycket ärlighet i de tips man lämnar på tipslinjen alltså. Väldigt skönt att den fick stryk av en smygkörd
Inte nog med att han tar betalt för sina tips, han försöker föra de som faktiskt ringer bakom ljuset. Det luktar surt, riktigt surt!
Dessutom var det någon som reagerade på stallkörningen med Carbonate/Turbo Tyson? Dialect af Prinfo sänkte dom bra tillsammans!
Mvh TT
Säger platschans på betallinjen, hästen blir placerad… Vad är problemet??

Kullgren, har du sett loppet överhuvudtaget?
Dubbelkombinationen 10-8 skulle gett 35,7 ggr pengarna. Detta på två hästar som i vinnarodds stod i 2,92 och 20,50. Bägge hästarna kördes av Åke Svanstedt. Det krävs inget geni för att räkna ut att här var det iordningställt.
Dessutom så ger Svanen följande svar på frågan om han kommer att dyka upp i vinnarcirkeln i nästa lopp också(segerintervju av Patrik Nilsson med Åke efter segern med Turbo Tyson) "…nej det blir nog svårt…". Han körde inte direkt som om det var en 20 oddsare han satt bakom…ÅKe visste precis vad han hade att köra med!!!
Där har du problemet!

Queen Silas var ju helt sjukt bra.
Gooparnas skämt är ganska givet att det just är ett skämt.
#4 Nej har inte sett det. Tack för förklaringen.

Åke trodde ju inte direkt på hästen heller när de snackade med han i liven tror jag , sen körde han som den var klar.
Jo Berglöfs son gav först Dia en tryckare sen käre Glennpa. Så han vart duktigt utsatt för en kompott. Så om rättvisa skulle skipats skulle både TT Och Rapa fått målgalopp…
ATG undra vad det står för ? skandal

8# Vad har du käkat på slutet?
trodde du var en positiv människa men ibland undrar man .
Man kan tyvärr ej skylla sina egna dåliga spel på andra i trav iaf…
Uppryckning i ledet…

Japp, ATG är ett skämt! Det passar ju bra, med tanke på att det är första april. :)
#9 Det är lungt jag är mycket positiv och glad, men i bland blir det lite för mycket som med ATG.annars bara för att få lite fart på tillställningen