Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 1024 ggr
[TigerliljaLW]
0

min v64 rad 2/4

4

2,3,5,9

2,7,8

1,5

1,7

1,2,4

144kr

Rickard07
0

Vikens Player, är fältets överlägset bästa häst som har lekstuga i denna konkurrens då han fungerar. Tyvärr är han väldigt strulig av sig men nu har "Gooparna" jobbat med honom väldigt länge och de är mycket uppåt på honom. Han lekte med Derbytrean Bowling Inferno ifjol, då avslutade han 11.5 på varvet över 2140m, helt okörd. Topphäst som vid sunda vätskor har absolut toppchans, spikas! Hans fem senaste starter med den senaste sist; d-1-d-0-6.

Mer av mina tips hittar ni här;

http://skanskan.se/apps/pbcs.dll/article?AID=/20080402/SPEL/993554739/1070/SPEL

[TigerliljaLW]
0

Arvidsson tror ju inte på honom själv helt fullt ut därför kom han inte med i min rad

Bream
0

Jag lägger in min rad oxå.

1. 3,4
  2. 2,3,4
  3. 2,8,10,12
  4. 5
  5. 2,9,12
  6. 2,4

144 rader

Rickard07
0

#2, Smygmörkas :)
Räcker att han kör 500 kvar. Överlägsen där normalt sett.

[TigerliljaLW]
0

jaja shit happens hade bara 150 spänn Gråter  ska  lyssna på dig nästa gång Kyss

[TigerliljaLW]
0

mjölka gubben på 48 spänn

4

2,3,5,9

2,8

1,5

1,7,12

4

48kr

Nicklas
0

Vikens player är fan totalt chanslös,,,,,vinner knappast från spår 12 i första starten på 7 månader. Löjligt och inget annat!

Rickard07
0

#7, Dina sågningar förföljer mig, räkna med att mina pikar gör det likadant efter vinsten.

brutalaccent
0

#1 jupp! det roliga med han är att han ger mkt tillbax ifall han vinner. verkligen en som skall vara i en eller några klasser högre än detta. hoppas han sköter sig idag.

Nicklas
0

grymt överstreckad och inget annat är vikens player,,,,18% är skrattretande…………

gjort 1 bra lopp på 2 år! ej startat på 7 månader och ska vinna från spår 12 på v64 direkt?

Tror nog stallet är glada om de får hästen i mål……..Hästar som har hög kapacitet för sin klass kan du hitta 100 tals av, Maggies Boy är en av dem och han har spår 2 med flera lopp i kroppen.

Rickard07
0

#10, Du kommer hit bara för att klanka ner på andra. Men eftersom att jag vet att du inte kan någonting om trav i princip osv så tar jag inte illa upp, men jag vet ju hur DU REAGERAR, tänk på det i förväg någon gång.

F.ö är 18 % typ 60 % för lite i normalt fall.

[TigerliljaLW]
0

Nicklas, fattar inte detta agg, ta åt dig tipset eller ventilera ditt eget, har alla fel utom du så vinner ju du alla pengar vilket borde vara det ultimata för dig

lägg ner nu….

Bertil
0

Med den raden känns det ju svårt att utfärda "spikas". Om du nu inte besitter stallinfo. Visst är han given på bongen, men det är ju en annan femma.

Tycker att det är synta att ha egna idéer ang. "vem ska tas med, vem ska inte"….det är ju rätt sällan som de som följer tidningarna och väljer bästa häst som vinner några större pengar.

Vidare kan man väl orka önska ett lycka till, det hör till allmän hövlighet OCH det faktum att går det bra för andra så är chansen större att det går bra för en själv också.

Önskar att jag kunde göra som Bream att publicera ett system som inlägg i debatten, men har haft för lite tid…kanske skulle välja Citation som spik…men inte säkert…ty där finns ju Prime, Jaded, startsnabbe Scarlets och….

Lycka Till Tigerlilja
Bertil

Jokkmoks_Jokke
0

Spår 12 ej starta på 7 Månader Nicklas nedklankande ÄR BEFOGAT!

Rickard07
0

Jaded är struken Bertil.
#14, Ja såklart, det är få på internet som ogillar faovirter har jag märkt.

Jokkmoks_Jokke
0

Gl

[TigerliljaLW]
0

phew vi lämnade in en sista rad 5 i 7 som tur var, hoppas på fortsatt tur i den

Rickard07
0

Finest Kemp var ju ganska moralisk…
BTW… ni ser, Goopen är het idag ;)

Rickard07
0

Woj! 11.6, och Citation gick väl 11.7 från dödens i årsdebut, det var inte illa.

Kinggoopen som sagt, oslagbar idag :D

[TigerliljaLW]
0

bajs tog spik på 4:an med nr 5  bara för det i den här sista raden men fick in de 3 första,  ska i fortsättningen lämna in EN rad 5min innan start Gråter pucko mig

Rickard07
0

Tur man har.

Rickard07
0

Tur man har.

[TigerliljaLW]
0

jahapp så går det 5 rätt, fick inte med 5:eloppet

[TigerliljaLW]
0

jahapp så går det 5 rätt, fick inte med 5:eloppet

Bertil
0

Nu gör jag något fult, d.v.s. visa sin egen förträfflighet…här ang. spik förslaget Vikens Player…

#1 Med den raden känns det ju svårt att utfärda "spikas". Om du nu inte besitter stallinfo. Visst är han given på bongen, men det är ju en annan femma.

mvh
Bertil

Rickard07
0

Finns inte på kartan att jag ska få sätta ett spel tydligen.

Arthur_Dent
0

#26, Du är i gott sällskap. Såg att tidningen journalisten följt upp Aftonbladets spelexpert (ej trav) Ulrik Sandebäck under 11 veckor.

Den som fullföljt alla hans spelförslag under perioden hade gjort en nettoförlust på 50.000kr.

Rickard07
0

#27, Skillnaden är väl att jag alltid är där och hugger typ.

Jokkmoks_Jokke
0

27# Vad är en spelexpert ?
De som kan sin sak ställer ej gärna upp och delar med sig alla offentliga spel….

Spelar de sina bästa spel och lägger ut dem sänker de ju sin egna spelbudget på det bolaget…

DET finns ngt som heter limit hos bolagen OM många följer ditt tips …DÅ losar du själv spelbudget..

Så om han lägger ut sina bästa spel "tror jag " ej iaf. Det skulle jag ej göra OFFENTLIGT I Aftonbladet iaf…

Men nu tror jag ej Rickard behöver mörka ngt iaf….

MVH FreddaKyss

Nicklas
0

säger väl som thomas nilsson….

Vikens player blev trött, gick över i passgång och sedan galopp…..

9 galopper på senaste 10 starterna nu, talar sitt tydliga språk.

Jokkmoks_Jokke
0

30 ALL IN….
Kan inte annat än hålla med…
Spika från spår 12 STÅR det i ngn travbibel. Måste vara ett skämt för skånskans läsare att tro det…..
MEN vad vet jag de kanske tvivlar ännu mera på skånskan efter dessa tips.

Rickard07
0

Haha ni kan mycket. Han var totalt stenklar när galoppen kom, PUNKT.

Jokkmoks_Jokke
0

Spika från spår 12 säger allt om din travkunskap OVER and OUT. När den har årsdebut med och ej startat sen i Augusti….

ina-scot
0

Tycker nog att R07 var väldigt rätt ute,denna gång, för VIKENS PLAYER är sämst 2a. Men i längden går det inte att spika med dom förutsättningar.

Rickard07
0

#33, Eller din okunskap? Han var ju överlägsen om han stått på benen.

#34, Ty, nej sant.

Nicklas
0

men du kan ju bara SPEKULERA rickard! för att hästen galopperade ganska långt innan mål, om han vunnit eller ej vet du inte ett skit om och är TOTALT oväsentligt med tanke på att han just förlorade.

De tidigare 8.a galopperna i rad, var det också bara "otur"?

Varför är det så svårt att tro en häst som går i 3.e spår sista 600 utan rygg i första starten på 7 månader får mjölksyra, går över i passgång och galopperar av trötthet? Travet var väl ganska problemfritt innan galoppen kom, så antingen galopperade han av samma orsak som de andra 8.a gångerna eller så galopperade han av trötthet.

Men i vilket fall så är det ju knappast en "överlägsen" eller rent av en bra spik ens……..

[TigerliljaLW]
0

tyckte det här var ett trevligt forum första anblicken,nu liknar det mer en sandlåda och ungar det har jag fullt av hemmaHemlis

Nicklas
0

har det någon betydelse vad som diskuteras i denna tråden då?

Nu när v64 är avklarat syftar jag på…….

Kan du sedan vara snäll och definera vad som är "sandlåda" i diskussionen? blir ju knappast intressant om alla ska pussas o kramas och hålla med varandra om att allas vinnare är mycket bra och att det bara var otur,,,

Detta är ett forum, vet ej vad du är ute efter Tiger……..

Rickard07
0

Nej men Gooparna skrv själva på hemsidan "Vilken otur…"
Till exempel. Tror du att dem syftade på otur att det var sjättepriset som rök, föga troligt.
Jag kommer att hävda att det var klart när galopper kom, oavsett vad som sägs här med, slutdiskuterat… man får ju lyssna på brudarna ;-)

[TigerliljaLW]
0

sandlådenivån  är dessa påhopp om andras åsikter,ha din egen men ge f-n i o idiotförklara ngn annan för vad de tror på och tycker

Bertil
0

Bra rutet Tigerlilja!

Därmed låser jag denna sträng. Fjanterier får folk hålla på med på Lunastorm och andra barnfora.

mvh
Bertil

Inlägget är låst för nya kommentarer