Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 338 ggr
ThomasH
0

DD Eskilstuna 20/9

Glöm aldrig Håkan "Hockey" Eriksson på sin hemmabana

DD1: 5 Talang Sund , Romeå Hålerud (5 vinner ju oftas över 1640a)

DD2: 6 Charmelian, 13 Embargo As, 1 Dragonite, 7 Tetris Lady

8 Kombinationer

Bertil
0

Härligt Thomas nästan 82ggr pengarna!!!!!!!!!!!!!!!

mvh

Bertil

hafor
0

Grattis Thomas, nu är det ju DD-vinster på löpande band här på trav.iFokus.se

Kul att det varierar mellan vinnarna också!!!

Jag har dock inte hämtat in något större DD-odds ännu, men det kommer ;-)

hafor
0

Tyvärr är jag dock förhindrad att delta onsdag och torsdag denna vecka både på dubblarna och på trav.iFokus.se.

Bortrest och sena kvällar med konferenser. Men på fredag är jag tillbaka för att ladda till V75!!

ThomasH
0

Tack! Härligt odds, förvånade mig lite. Att inte spelarna förstår att Hockey alltid ska spelas på Eskilstuna är bara att tacka och ta emot. När han sitter bakom en häst som kan ta spets, så gör han det.

Men, nog skulle Peach Ås vinna DD1, tycket nog att Fredrik Linder skulle ha diskats. Även om Talang Sund var bra och gick nytt barnrekord.

Jag hoppas att ni såg U.S.A Hornline. Vad ska detta bli?

hafor
0

#4 Svårt att säga om diskning eller ej. Men det var inte solklart med diskning.

Jag såg bara lite av U.S.A Hornline och hann inte med intervjun med Per Lennartsson. Jag kunde dock förstå att det måste varit något extra när de spenderade så mycket tid för en kvalloppskörande häst, även om den var överlägsen.

ThomasH
0

Jo, det är en tvååring som är köpt för dyra pengar från USA. Han har slående likheter med Scareltt Knight, var med i absoluta kulltoppen som 2-åring. Kvalade nu in mot ett motstånd som inte kunde störa honom, men han såg ju dunderfin ut. Per Lennartson förväntar sig givetvis mycket av honom.

Bertil
0

U.S.A. Hornline kan mycket väl vara en storstjärna i vardande. Jag råder att hålla koll!!

mvh

bertil