Vinnmera?
Är det någon här som har testat Vinnmeras Travtips. Skall tydligen vara väldigt bra. Häromdan hade dom T ex 32 av 39 vinnande system på v-4 bland sina Premunater. Det är ganska ofta dom haft en relativt stor del av dom vinnande systemen bland sina premunater.
Är det någon här som testat det?

Länk?!

jälvfallet, här kommer den
Pajasgäng detdära, inget speciellt med dem deras utskick brukar vara fulla med osannilikt skryt. fick ta del av "tipsen" förut men det är inget jag skulle betala för…
2dd/ld /dag 2*6 hästar 6*2hästar
samt nåt streckspel.

Hmm, helt nytt för mig.
Gamla nyheter?!
Kan tydligen inte hantera det svenska språket helt korrekt, mycket kraftigt minus, nja.
Då föredrar jag spelarservice.

Tycker det är ruskigt bra . Sen beträffande språket spelar det ingen roll bara det kan tippa . Det duger för mig.

Ett litet urdrag ur deras senaste meil:
"Hela 49 stycken som mailet med full pott på V65. Ha då i beaktning att det bara fanns 70 rätta rader i hela Sverige. Detta med analysernas hjälp. Visserligen bara 3 femmor på förslaget, men ranking och analyser var sannerligen som gjorda för ett reducerat system. Vår rank: 2 (VinnMeras "luring") - 2- 4-1-1-6. Vi säger som vanligt stort Grattis !"
Kan ju inte vara helt värdelösa på att tippa!
Känns lite som efterhands tips.Varför har dom då bara 5rätt själva ?
Ett gäng skojare säger jag. Hur ska man kunna kolla sådant??? Skryter upp sina tips hur mycket som helst. Vem skulle maila tex. Guiden om man fått 6rätt för att man ryggar dem? Det stämmer inte för man ryggar ej på det viset då är tom harryboy bättre….
Reducerade vårat system, tappar hakan, vet ni hur lätt det är att reduxera bort sig?????
Om dem dessutom är så duktiga varför säljer dem tipsen för småpengar? Måste ju vara mera lönsamt att sno en stor del av potten än att dela med sig till nästa 50st avknoppningar, nej det går ej ihop i mina blå iaf…

Reklam? Har du något vinstintresse i VinnMera Ola007?