V75-7 Åby 19/4/08
Lopp 10. V75-7 DD-2 Tvilling.
Auto **2140:
**1 Across the Lines - Adielsson E 56031 13,1a
2 Jojo Orly - Untersteiner J 02040 11,8a
3 Coolman Crown - Ingves P 24153 12,1a
4 First on Line Sec* - Goop O 624d1 12,1a
5 Min Narkissos - Lennartsson P 30240 13,6a
6 Go on Pale - Takter J 31113 13,0a
7 Taylor Made - Widell K 00533 11,3a
8 Blue Canyon - Kihlström Ö 32510 12,3a
9 Conrads on Line - Goop B 00112 12,3a
10 Master Växus - Frick J 42142 12,4a
11 Lindy Later - Söderkvist S 21324 12,4a
12 Garland Kronos* - Kolgjini L 21d2d 12,2a

Synd på spåret på Örjans känns om det är ngt lur i vassen på denna kuse….

Njae, detta ska väl stå emellan två stycken.
First on Line Sec och Go On Pale, men fördel för den sistnämnda om den är 100 %ig
Hoppas att Ludde vinner ett lopp denna träff och då kanske detta är hans bäsat chans, men spåret är ju inget att dominera ifrån. Bästa kusk och kanske även klister läses ekipage nr 6!
mvh
Bertil

Go On Pale har ju varit ute med de tuffa grabbarna och gjorde ju de bra så bör väl ha mycke god chans här
Erik kan få loppet här… Eller snarare Erik får loppet här

#5, Är inte den ganska sölig ut? Tredje inv?
#6 Den kan öppna om klanen Adielsson vill, men 4 är nog för snabb ut.

#7, Ja den är garanterat totalt chanslös på spets, men är du säker på att den får vinnarhålet?
#8 Det känns som hålet för den, rent spontnt så länge inte groop släpper…

#9, Ja kanske är så, men kan den utmana FOLS på speed? Tveksamt va?
#10 Aviseras körning på Min Narkissos och det gynnar Across the lines(grädddfilen) OCH Go On Pale…
**
5 Min Narkissos har vi kört "snyggt" med i de senaste startena ochdet fungerar inte. Nu blir det full körning och jag hoppas att hankommer fram till dödens. Han har värmt bättre med skor runt om änvad han visat i lopp. Därför är vi inne på att köra med skor även iloppet nu, berättar Kari Lähdekorpi.
**har vi kört "snyggt" med i de senaste startena ochdet fungerar inte. Nu blir det full körning och jag hoppas att hankommer fram till dödens. Han har värmt bättre med skor runt om änvad han visat i lopp. Därför är vi inne på att köra med skor även iloppet nu, berättar Kari Lähdekorpi.
som vanligt saxat ur vi tippar…
Detta vinner Across the Lines, funderar på en spik

jag säger bara 3 saker:
"glöm inte Coolman Crown"

Brutalen kan vara helt rätt ute! Across The Lines är helt chanslös på både spets och vinnarhålet. Både 2,3 och 4 är mycket snabbare ut än Eriks häst. 2:an släpper men det är jag inte säker att Ingves gör bakom Coolman Crown. Olle är inte lika vass startkusk som Björn så det luktar dödens för FOLS. Kommer Johnny tidigt så får han ju andra ytter. Hur som helst så tycker jag att Coolman Crown måste vara mycket tidig när man letar vinnaren!
Om det blir toktempo så lurar Fricken och BG i vassen med två formtoppade kort!

kommer att göra 2 st system till imon. på de ena spikas iaf Go on Pale som egentligen bara borde vinna detta lopp hur Takter än kör. skall bara vara bäst.
och på det andra chansar jag med Coolman Crown som spik eftersom han verkligen är en stark häst som har rätt kompletta recurser. Snabb, speedig och stark. eller så är det bara för att jag diggar hästen skarpt. och sedan att han idag är streckad på 11% gör ju att man blir gladare ifall han vinner. -;)
Jag tar bort GO ON PALE på allt tror att det såg bättre ut än det var senast, detta vinner F O L S
M.V.H ina-scot
Go On Pale har stått över jobb efter förra loppet pga hovspricka! Inge SPIK MaO