V75-1Örebro 3/5/08
**Lopp 4. V75-1 V5-3 Tvilling.
**Auto **2100:
**1 Tigger - Goop B 14210 12,1a
2 Foretta - Adielsson E 00523 12,0a
3 Satisfied Hornline - Svanstedt Å 15310 12,1a
4 Fama Currit - Takter J 05621 11,5a
5 Maid for Tag* - Mikkelborg O 16622 12,2a
6 Ecupos Bitte - Uhrberg T 21404 13,2a
7 Barfine Player - Kihlström Ö 32305 12,6a
8 Butterfly Player - Untersteiner J 15040 11,2a
9 Dame Arrow - Robertsson N 25214 12,1a
10 Orchidee d'Aunou - Bergh R 31d11 12,6a
11 Simb Mirage - Linder F 24342 11,9a
12 Vala Boko - Kontio J 10104 12,7a

Tigger och Fama Currit borde vara strået vassare än det andra i detta lopp.
men vad var det som hände Tigger i förra framträdandet? såg ej loppet??
Berghan´s Orchidee, gick starkt senast, kanske en fidus trots starka papper.
Kommer Maid For Tag till spets??? Lite sugen på den men Örebro har ju sabbat charmen nu när de ändrat distanserna för att gynna innerspåren…

Blir körning som fan, Dame Arrow!
Låter lite dumt men jag tror hårt att vinnaren är Maid For Tag.
Blir en match mellan Tigger, Fama currit och orchidee d'anou,,,,, ett ganska bra lås då dem är klasser bättre än motståndet. Möjligen att maid for tag kan utmana om det klaffar perfekt.

Du glömmer Sveriges mest underskattade sto - Dame Arrow.
#6 Dålig häst inte ett dugg underskattad, jag tror att Made för Tag vinner

#7, Att kalla Dame Arrow för dålig häst är pinsamt.
#7 261500 kr insprunget på det 10 senaste starterna, Dålig MÅSTE vara fel ordval…

#8 Håller med Dame Arrow är mycket underskattad… 2% nu otroligt

#9,10 Värmlänningar med koll :)
Men, det är ju ingen segerstaplare, pengarna kommer från 2:a och 3:e platser, jag lämnar henne dit hon hör, bland 2%: arna

#12, 100 000 kommer ifrån en vinst där hon slog Fama Currit. Läs på.
2 % är minst 25 för lite.
Jo, att inte tro att hon vinner är en sak,men dålig?
Och därför ska vi tror på henne nu också? Ja, jag gör det inte men skriv gärna upp henne så att oddsen minskar

Men hur kan du kalla henne dålig?
Oerhört svårt att sticka nosen först, en icke vinnare om hon inte får allt serverat

#17, Bara för att man är en ickevinnare betyder ju inte det att man är en dålig häst. Going Kronos har varit inblandad i två tuffa upploppsstrider och torskat båda, är han en dålig häst då?'
Hon fick banne mig inte allt serverat vid vinsten på Åby.

En häst som behöver bamses tunga är ej ngn mordvinnare i mina ögon. Hoppas de hitta visselpipa så Dame Vaknar till…
Tycker Trigger Maid For Tag är mera spelvärda än Dame Arrow iaf.

Behövs ingen visselpipa så som den spurtar
Jag förutsätter att du Rickard lägger in ett stort spel på Dame Arrow då det är din vinnare i loppet. Lite du till storkusken Niklas Robertsson och jag önskar dig lycka till på ditt spel
Ni kan hitta visselpipor mm. för detta leder Maid For Tag in i kaklet, för vilket av dessa lömska ston skall sätta upp tempot?????

#21, Mycket underligt svar.
I varje lopp spelar du alltså en rejäl slant på den hästen du tror mest på? Dvs minst 20 kraftiga spel om dagen.
"22, absolut, och jag har spkat henne i spikmästarnen, tror som du att det blir spets ochslut, och någonstans därefter kommer Dame Arrow insläntrandes

#24, Får en smärre chock om Maid For Tag är före Dame Arrow i mål. Skämt & sido men en HTH på de två… 1.50 hade varit spelbart på D.A - helt klart.

rickard fråga jaggen hur mycket du får spela på det …..
1.90 PÅ MAID 2.1 på Dame tar du vadet ?

#26, Finns ju ingen säkerhet.

SÄKERHET ????
Slingrar du dig nu ???
Litar du ej på en kompis ord på en site ????
OM du får 2,50 sätt in pengarna på mitt konto minst 200 om du skall spela förmedlar jag pengarna"!

PS tar ingen provis på det .

#28, Of course not. Annars kan väl du sätta in på mitt konto?

ville bara se om du inte litar på mig tydligen inte.
DU kan inget om spel verkar det som. OM man bettar skall pengarna vara insatta på konton innan. Hur lätt är det ej för dig säga jag skulle ej spela. Du slingrar dig som vår VÄN Anders när det kommer till kritan.

Haha, men… 2,10 är ett grymt odds. Men det finns ingen som helst säkerhet, då är det inte värt spelet. Du verkar ju vara angelägen? Varför sätter du inte in på mitt konto isåfall då…?
Just precis.

Sätte rin ???
OM DU losar spelet ???
Då sätter du ju ej in 200 hos mig.
JAG är ju en neutral emellan er.
OM Du ej litar på MIG som betalat ut över 300 tusen till bolags spelare de senaste 2 åren på trav ….
*
Så då kan du ej lita på ngn. 200 är ju ej ngt jag skulle sno en peng från en vän på ett forum…
SÅ väl känner väl du mig iaf`?

#33, Haha. Problem ett är just nu, att ingen har stålarna innan loppet går iom att det är helg så…….
Hehe, aldrig ens träffat dig IRL och om jag inte litar fullt ut på dig så kan jag inte lita på någon, haha.

Godnatt.

OK ….'
Jag har ej heller träffat de folk som sätter in pengar till mina bolag ibland har jag 30 tusen en månad jag kan blåsa dem för om jag vill….
Konstigt att alla som varit med vunnit alltid fått sina pengar utbetalda och jag aldrig under 4 år på nätet fått besök av ngt NGT mc gäng….
2.5ggr pengarna på att dame arrow kommer före Maid for tag i mål?

Gällde rickard och jaggen . Ingen annan-
Ok… var bara tvungen att kolla.Men jag är intresserad om han vill.. litar på dej som mellanhand

JA du så mycket pengar jag har hanterat till folk. Även en del på tif har varit med i bolagen och fått utbetalt och så.,..
Ville bara kolla fall rickard hade ngra BALLS eller om det var tomma ord. *blink*

Kolla Betfair där kanske du kan få odds på det jag har ej betfair men där kan man väl erbjuda odds och så….
Spelar inte där ja heller.

Hon var bra, grattis.
Dame Arrow vrålfast.

Hon var bra, grattis.
Dame Arrow vrålfast.

Dame Arrow vrålfast.
JAPPS spår 9 och en mindre lyckad kusk….
Så rätt de flesta hade med Dame Arrow. Hade ej kunnat vinna oavsett med spår 9 NÄR Maid 4 Tag fick spets. Men det visste vi juh.
Synd man ej låste på 1 5 som man skrev…
KAN bara gratulera Micce eller JAccen på MFD han hade en del på unibet där vet jag!!!!!!!!!!

Snabb revansch, Go D Samara!