V75-5 Åby 8/5/08
Lopp 7. V75-5 V5-1 Tvilling.
Auto **1640:
**1 Carnegie Hall - Jansson T 53k12 14,4a
2 Napoleon Knick - Lövgren J 20231 15,0a
3 Oma Y. - Heiskanen V 26125 15,8a
4 Hälge Marje - Mahony P 31140 14,6a
5 Help - Takter J 41636 13,8a
6 Cinderella Crown - Eriksson H d0211 14,5a
7 Zapdos Håjt - Jonsson T 3312d 14,9a
8 Vekas Ingo - Untersteiner P 4116d 15,3a
9 Fox Broline - Goop B d1224 14,9a
10 Jungle George - Untersteiner J 00211 13,6
11 Hot Broline - Horpestad T d4211 14,9a
12 Carlos Dream - Svensson C 61021 14,1a

Oerhört svårt.

Help. When i was younger to much younger then today i didnt neeed anybody help me if u can….
Cinderella Crown plockas först, där finns både form och förmåga. Men visst bör man garnera.
mvh
bertil

#3, ?!?! Motivering? Oplacerad i P21-lopp innan Norgetrippen. Rankas oerhört lågt av mig.
Jag vill minnas att du rackade ner på mitt Digger Crown-tips senast också…vad är ditt ord värt egentligen…sluta gärna citera dig själv, det är inget man blir anställd på nuförtiden ;-)
Motivera själv varför det är "svårt", vilket du ju skriver i #1…du satte ju bevisbördenivån själv i #1
mvh
Bertil

Varför det är svårt? Klena hästar.

Klena hästar ????
Har du ej sett vissas lopp i detta lopp ????

#7, Uttryckte mig kanske lite slarvigt men alltså, de som går vidare till finalen kommer att stå i 50 gånger där och vara helt utan chans. Ungefär.
Men vadå svårt…är inte du travanalytiker och väldigt duktig???
Jag och de flesta med mig, tycker nog att du är svaret skyldigt!
mvh
Bertil

#4 Det känns lite felaktigt att kalla det för "Norgetripp" kanske, hon stod uppstallad i Sverige hela tiden.
Tycker det är lite intressant att Cinderella Crown gått så bra med täta starter, mellan andra platsen och första vinsten i raden var det bara två dagar (tisdag - torsdag). Längre mellan starterna nu dock.
Hade Hot Broline fått framspår hade jag spått spets och slut, sist dundrade han till ledning från 6e spår via 09.5 första 500.

#8 Men det är väl bra då behöver du inte ha med vinnaren från detta lopp på ditt system när finalerna körs.
Jag ska ge er en liten rysare i form av Carnegie Hall.

#11 Varför kör inte Fredrik själv?
Help har Takter vid tömmarna (ekipaget vann ju senast de kamperade ihop) och blir troligen favoritspelade i detta lopp. Givetvis ska Help kryssas, precis som Motjukks Jokke är inne på.
mvh
Bertil

#12 Avstängd

13# ett aber finnes det är att Lädrets stallform är upp och ned just nu…..
Men den har bra kap det vet jag.
Rätt, ingen vidare stallform att luta sig emot….
mvh
Bertil