Snabb Kollen inför kvällen
Inte ens påläst så .
Avd 1 Copper Beach ?
Denne häst har jag svårt för . Men mest för Lughagers hästar presterar så upp och ned.
Om ni garderar 4 Bejing Man som spurtade vasst sist efter galopp.
12 First On Line Sec skall väl ej hinna fram från spår 12 ?
3 Mr Mac NAlly Värst emot bra spår bra form bäst kusk.
Avd 2 8 King Of Spader ????
Svartmyrs Sigge är lika snabb ut som en pansarvagn.
Kan bli Positions bekymmer där.
Philip k Var rent utsagt ruskigt på tårna sist vann Ö lägset jag skrev ned en stor Ngare.
9 Next Tee var också ruskig sist men spår 9 Erik Berglöf på utflykt till Åby ?
Avd 3 Stolopp Öppet om ej Bobtail vinner.
Då skall 1 3 5 med Bubblare Flea Soutwind med Åke men han hade ingen chans idag sa han….DENNA åke…
Avd 4 6 Ladys Photo var ruskigt fin sist. MEN sto lopp. Här kan vad som helst hända skulle jag spela skulle jag helgadda detta lopp.
Avd 5 Gadda så långt det går.
Avd 6 Korvetten eller Brian Key . Korvetten är väl bäst över sprint ?
Brian går hela vägen.
Avd 7 Adrian Säger alla och spikar men men …
Shj har 3 st hästar med. Kuskar som Erik Jonny kan en del finesser.
Bubblaren Dust All Over.
Bästa spiken ?????

Bästa Spiken: Copper Beach.

eneklraden 6,5,2,15,10,3,2 ger utdelning ? ?
bästa spik som min namne säger Cooper Beech
Dagens sågning 8 King Of Spader känner inte för hästen, schaass säger jag .( bäst och motivera, annars kommer bara frågan direkt.)
Dagens sågning 2: 3 Adrian Chip, kommer att få en jobbig resa utan vila och helt kraftlös när upploppet kommer.
så där: 1 rätt på enkelraden och så vinner förstås både King och Chip……

Din andra sågning är bra, men inte den första.
King of Spader var oförskämt fräsch efter senaste loppet. Enklare emot nu, Gooparna vill nog mycket gärna få upp honom till Elitloppshelgen. Måste vara toppchans.

Spår 8 på en sölig häst ut. Befogad sågning…..
Hur skall den komma ut ??????
När Philip K redan är i mål….

#0 Next Tee har vunnit 3 av 4 besök på Åby, så han är inte osegervan på denna bana. jag tror mkt på honom i detta lopp, bara inte senaste starten sitter i benen.

Det är Björn Goop som kör, F.
Tre Hästar från samma stall, inkvalade till samma lopp, på Åby??? Tycker att ddet känns igen. Adrian Chip måste vara i grymt slag för att greja detta! Wellino Boko vinner

Japp B Groop som kört som en zzzzzzombie sista dagarna ;)
Skall bli kul se nu när det är snabba banor om han är lika dominant nu…Nu går det ej väcka gamla lik till liv som han är en mästare på . SOM med sämre banor.

Philip k Var rent utsagt ruskigt på tårna sist vann Ö lägset jag skrev ned en stor Ngare.
B GOOP ?????

KING OF SPADER HE HE HE HE HE H EH EH EHE
Den har HAR aldrig levererat på V7….

Synd man ej spelade som man tipsade om…
SÅ gåre när man får tips på OMAY. Inside och Rouge med Goop.
Insdie är bra "ibland"

Nej King of Spader tog man ju bort…:)

Asså det är ju helt sjukt hur tur Örjan har när han vinner med Dust All Over! Först slår Harpers Joker på en loppi så att han kommer ned på innerspår, sen bryter Adrian Chip ut så Artistic Ås slår på en loppi de luxe. AÅ hade ju vunnit lätt annars.
Hade fått sex (rätt) med Takter som vinnare och minst pengarna tillbaka. Istället får man fem och får därmed vara utan den dagliga dosen av en korv med bröd. :( Har inte råd nu…
God, where's the justice?

Ja en annan erbjöd dig grillat med pot sallad och ett glas rött men det dög ej pajas.
; Då fåre va.
Tycker det är en JÄVLA skandal att robban inte blir diskad (solklart) när en amatör kör innan för OS linjen med 20m ledning då VÅGAR man diska SVERGIES sämsta måldomare ?
M.V.H ina-scot (upprörd)

Ja, de får för fan se till att börja bli konsekventa nu!
Ina vi ser på hur du skriver att du är upprörd, du behöver inte ens nämna det ;-)

Att Åby är en pajasbana fick vi ytterligare ett bevis för det som du nämner Ina…
Deras sportchef är en ännu större pajas så vad att vänta..,..

Jag älskar dåliga travbanor, och Åby gillar jag särskilt bra.
Annars var en del prestationer grymma i dag LIE DETECTER , COOPER BEECH, 5 stjärniga

HEHEHEHE Jokksmokks… HEHEHEHE
7 rätt och 5 tipsettor (bäst i Sverige)…
Jag levererar iaf.

#21 Jag tar gärna emot lite hjälp :-) Har varken ork eller tid att läsa på så det räcker för tillfället. Sprack på 6!!!! hästar i sista igår…suck…men man har ju bara sig själv att skylla, Örjan borde vara given på 6 hästar ;-( DÅLIGT!!!!!
Mvh TT

Dessutom är det skandal att Adrian Chip får behålla 3:e platsen…helt ofattbart hur dommarna resonerar!

mmmmm åkte med på Artistic Ås, vilken j..a otur där då.

Bra du levererar. Men hur kunde du få 7 rätt när du var så säker på King Of Spader ? Lägger du ut rökridåer ?

Rickard det är det privata som räknas i plånkan;)
6 [](javascript:void top.ShowProfile('Rickard07') "Visa personlig sida för Rickard07.")
Rickard07
2008-05-09
00:50
#5, Jag yrar om mina tips SvD som gav;
Nettovinst på stora: 16 895
Nettovinst på lilla: 15 591
Samt fem tipsettor, bäst av alla, igen.
Därför jag ej är avundsjuk som jag sa på skriva i tidningar. Ge tips utåt som man ej sen kan ta betalt för….
De har frågat mig flera ggr om jag vill vara med i miljon klubben ,,,,
Men nu kanske du hajjar varför.
Vill hellre vinna sj än bjude hela Sverige på tips.. Räcker med att jag bjudit halva Västmanland på 8 miljoner av 10 millar.Som jag ej ens haft en andel på….

du vågar inte lämna några favoriter utanför systemet?? -;)

Menar du till i morgon?
1. När tipsen skrevs och trycktes var det NOLL kronor omsatt.
2. Jag hade igår en 10-oddsare och 5-oddsare ensam i ligan, så att kalla mig feg är nog lite naivt.

Duppelpost. (bb).

jo, jag pratar om morgondagens tips som du lämnade ut.
att det inte var någon av favoriterna som du valde bort/chansade bort.
var hittar du ordet feg i min post? letar men jag kan ej finna det. var ju inte meningen som något elakt, bara en funderinge.

Njae, men det var ju syftet med kommentaren.
Philip K fick ni av mig…det var mitt första val i loppet…varsågod svd, den hade ni aldrig hittat själva. Så jag antar att alla fina tips ni får från TIF renderar i en pliktskyldig utbetalning
mvh
Bertil

håhå. så nu har du gått in i min hjärna och tror att det vet hur jag tänker. självgod du är! -:P
jag pratar inte om feghet utan mer om chansningar. du ser bara ett stort minus framför dig när du läser de där, medans jag sätter ett stort plus framför mig när jag skiver.

#33, Dust All Over med kanske?
#34, Haha.

ursäkta men vad var roligt med det där?

#36, Detsamma? Eller vad menade du med; "-;p"
Nej, läs igen igen…den fanns inte med i #33…är ni läskunniga och normalbegåvade på redaktionen??
mvh
Bertil

#38, Är TiF så inne i helvete dött och trist att diskutera på? Svar ja.

orka!
såvarje gång jag gör en: "-;)" så tycker jag att någon är feg??
var bara som folk så ska det nog gå bra.
Tja du har ju skrämt bort rätt många…och om du tycker att det är trist, varför hänger du kvar??? Jag ödslar inte många sekunder eller energi på sådant som jag anser vara tråkigt!
Om du inte trivs, så varför inte starta en egen sajt?
mvh
Bertil

#40, Haha nej det menade jag inte. Orka!
#41, Chillsurfar runt. Starta egen sajt? Jo tack, i princip ett heltidsjobb + skola. Det skulle vara sömnen man fick offra i så fall.
vi offrar ju allt för dig…men som du gärna går in och sabbar då och då….anser du oss vara dumma som låter dig vara kvar här?
mvh
Bertil

Sabbar? Haha.

det är nog något som stigit våran yngsta medlem åt huvet Bertil.
Ibland är det bättre att be om ursäkt. och kanske försöka ändra attityd R 07 ( kanske veckans bästa tips )
M.V.H ina-scot

Jag är varken arg, glad eller sur. Inget alls. Vad är problemet?
Ursäkta om jag upprört någon (?), men då är det nog fler som bör lägga de orden i mun.

så många kan inte ha fel.
något är det, och jag skulle nog idag säga att du är dryg!

#48, Så många?
"#35 Nej, läs igen igen…den fanns inte med i #33…är ni läskunniga och normalbegåvade på redaktionen??
mvh Bertil"
Väldigt trevligt inlägg.

det är ju bara räkna upp hur många du har haft just de samtalen med. jag kan med handen på hjärtat erkänna att jag adlrig har haft någon som gnällt på mig om hur jag beteer mig här på forumet. hur många har påpeckat ditt beteende här. något måste ju vara knasigt - det kan man räkna ut med rumpan och en bit krita.

bye