Några tips till Mantorp 7/8?
Hej!
Tänkte lira lite idag och då mest DD, men har inte riktigt någon idé? Någon som har "hittat" vinnarna.. King Louis?
/mvh
Vågar inte spela. Tycker att det inte finns någon vettig strategi. jag får upp ett system på 15 komb, men känner mig inte bekväm med detta, så jag avstår. Här får du mina tankar ifall du är betjänt av dem.
DD1: 10-1-4-5-6
DD2: 10-6-2
mvh
Bertil

Nr 5 Stunning Holly Hannés tjej har bra kapacitet, men är långt ifrån att lita på. Felfri här och hon möter passande motstånd. Ska ha bra chans utan fel. Blir nog min DD spik idag!

Tack Bertil!
Jag antar att du rankat hästarna i den ordning du tror på dom? Du har rätt, otroligt svårt att hitta rätt idag..
#2 Som du säger så galopperar hon alltför ofta, men stallet tror på bra chans, vilket det ju är OM han går felfritt. Dock 1:a på dagens distans. Kan skrälla här..
Jag chansar med en rak då som oftast: 10 - 5 * degen
samt 6 - 6 mindre peng
Sorry för sent svar, men visst har jag försökt ranka dem.
mvh o lycka till
Bertil

I DD1 så har vi Nr 5 Action Dot. Flemming Jensens sjuåring vann näst senast i Danmark på bra sätt och var duktig tvåa senast hemma på Åby efter snäll resa. Passande motstånd här.
Nr 12 Nice Supricce S.A som nu hoppat tre gånger på rad med krafter kvar. Vann dessförinnan trots galopp från start. Uhrbergs åttaåring är mil bättre än raden och trots läget är detta en möjlig storstänkare om klaff och tempo där framme. Tar även med 4 Worthwaitingfor, 1 Malta Jean paul, 9 Mon Segnior.
DD2: Nr 5 Stunning Holly
Lycka till!
Ja dubbeln var svårfunnen trotts att Action Dot vann som Ola så riktigt insett.
DD1: 5 Action Dot DD2: 9 Royal Teemer
Odds: 64,86

Hej alla travfantaster!
Jag har idag tillfälligt återvänt från obygden (utan dator på lander ;-) för att handla i stan. Passar på att skriva lite som hastigast. Kanske kommer tillbaka lördag morgon också. Semestern tar slut söndag. Det är ju fina lopp i finalerna på Valla. Ska sätta på videon redan idag för säkerhets skull.
Hur som helst kunde jag inte skriva på forumet igår om min dubbel. Var tvungen att köra via lokala ATG-ombudet (15km med bil). Och det var det definitivt värt.
DD1: 1 Malta Jean Paul, 3 Born To Dance, 5 Action Dot, 10 King Luois
DD2: 9 Royal Teemer
Med maximal tur fick jag in Dubbeln (båda vann ju på målfoto) till fina oddset 64,86. Däför har jag beslutat mig för att försöka få till en V75:a i helgen. Spelpengarna är ju redan hemma ;-)
Det är ganska lustigt igentligen. Förra året drog jag in en annan dubbel på liknande sätt med spik på en skräll, då gav dubbeln 128ggr pengarna. Båda dessa gjorda på landet utan all info som finns på Internet! Bara ren intuition. Det är kanske så man ska göra ;-)
Skämt åsido inser jag ju att det var mycket tur med i spelet, men ibland har man ju Fru Fortuna på sin sida och då är det bara tacka och ta emot.
PS Det var tack vare Calle på trappen som jag spikade Royal Teemer! DS
Grattis hafor!!
Skönt att du inte bara latar dig därute utan att du slipar formen inför höstsäsongen :-)))
mvh
Bertil

#7 Bra gjort att sätta den på 4 rader.. Klart man måste ha lite tur, det är det som behövs för att få dom stora pengarna!
Ps. Fick faktiskt själv in den igår då jag gjorde lite småspel vid sidan om, men jag gick bara med några hundralappar plus så inte mycket att skryta om. Ds.
Ps2. (har inte lirat det på lääänge nu, playstation alltså) Hehe, nej men skämt åsido. Ser ut att vara rätt klurigt nu till helgen trots att det säkert blir en del stora favoriter. Kanske uppåt 50000 för 7 rätt? Mmm.. smakar mumma minst sagt!
/mvh kaitsu som ligger och lusläser travprogrammet i hängmattan!