Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 490 ggr
Fonnytorsk
0

Hur fan kör du Jan!!!!

Jan Norberg du borde skämmas!!!!!

Igår hade jag spelat en ganska stor summa pengar på plats dubbel på Enjoy Kronos Och Troubador s på Umeå. Enjoy Kronos "platsa utan problem". Var lite mer osäker på den andra hästen som haft en del galopper på sistone men ändå en bra häst med stark speed. Men Kusken Jan förstörde allt genom att tokköra om ledningen vilket naturligtvis artade sig i en galopp. Du borde fan ta om din körlicens…

Ja jag vet jag är bitter och dålig förlorare….

Nicklas
0

Min är ännu värre från V4 idag…..

hade lirat plats:

1: harry As (V4:3) 7ggr pengarna

2: Jay jay okocha(v4:4) 1.8ggr pengarna

Som en dubbel då och hade fått ca: 12.5ggr pengarna…….Vad händer? Harrys as går riktigt bra(somv äntat) och blir 2.a…..Åsa Norman står sedan för årets bortkörning av jay jay okocha, det var skrämmande, sjukt och KONSTIGT att den personer överhuvudtaget får köra häst?

Inte bara det att hon visar provhet på USEL sklicklighet genom att missa/glömma/inte gå på i spåren från 3.e utvändigt när de andra avancerar, men när hon sedan går invändigt och får plats i vinnarhålet så försöker hon i princip köra ÖVER framförvarande ekipage då hon TVUNGET ska komma mellan ledaren och hästen i dödens = kör in i sulky = galopp = diskad med en häst som i princip kunnat gå i 3.e spår hela loppet och vara på plats.

Jokkmoks_Jokke
0

Nicklas hittar du ett sådant fint plats odds och kombar med 1,8 får du faktiskt skylla dig själv TA det som läropengar….

Hittar jag 7 ggr på platsen lägger jag hellre 300 singel än 150 sek dubbel….

JAG har lärt mig så fort jag kombar med hästar under 2 ggr på platsen losar jag….. ;(

Måste hålla med Fannytorsk om att det var jobbigt igår;=