Trav iFokus

Trav

Etiketttrav-snack
Läst 518 ggr
ThomasH
0

Luddes Viking Kronos avkommor

Jag, liksom Ludde, trodde länge att hans bästa 3-åriga avkomma efter Viking Kronos, som tyvärr fick avsluta sin tävlingskarriär för tidigt, var Glen Kronos. Men ni som senast såg uppvisningen och tårarna från Ludde i E3.finalen när Going Kronnos vann inser att det någ är han som är bäst. Nu har Glen Kronos varit ute i Milano och tävlat och ska nu hem och vila lit i Skåne. Vilken av Luddes alla fina 3-åringar tycker har imponerat mest? Läs gärna artiklarna "Glen Kronos femma i Milano" och "´Gudomligt Going Kronos"

Bertil
0

Tack för de fina artiklarna som du lagt ut, Thomas!

Detta är verkligen intressant läsning. Vad tycker ni andra? Är det Going kronos som har den största potentialen trots allt?

mvh
Bertil

StallBakhet
0

Jag längtar redan till den 8:e augusti då vi kommer att få se Going Kronos här på Rommes travoval.

Bertil
0

Grattis!! Det är kul sådana här kanoner även kommer ut till de riktigt stora travbanorna :-))

mvh
Bertil

Rickard007
0

Varför har Glen lagt av  ?

Eva_A
0

Är det så han skriver? Jag tolkar det som att det var Viking Kronos som avslutade sin karriär i förtid?

Rickard007
0

Ja nu ser jag när jag läser tydligare.. Ursäkta mig…

StallBakhet
0

Glen Kronos visade upp sig på Rommes travoval och gjorde det på fina tiden 1.12,7! "Ludde" säger att det kommer att gå klart snabbare i Gävle… Spännande att följa hans Kronos-hästar framöver.

Bertil
0

Garnerade upp med Gamaeng Brolina men, det hade jag inte behövdt.

mvh
Bertil

ThomasH
0

Och Going Kronos kommer till Gävle trotts den allergi som han ådrog sig. Läs gärna artikeln "Going Kronos startar i Gävle trots allt"

Rickard007
0

Nej du Bertil speciellt inet när Torbjörn Jansson kör,,,
Det är tråkigt att det blir så att det bara är proffskuskarna i samma lopp jämt , men det blir ju så när de andra inta kan köra