Hemma igen

JA visst var det en kul dag.
Vaknade nyss.
Träffade både rickard och hanna.
Säg vem man inte träffade .
Träffade jaggen med.

#2 Jäklar vad han hoppa!

MAN KAN Nästan tro jag hade spelat plats på den…
Så har ju mina privata spel sen i Maj sett ut 6 av 10….
Som sagt en sådan stor fest och inga bråk. Lite skillnad mot alla fotbolls derbyn.

#4 Men hon vann ju ;)
#3, Hehe ja, fick ju en sjukt bra bild.

Okaj andra regler i ponnylopp eller var det defilering….
Kul för lillesyrran stå i centrum ngn gång Grattis majja.
Har du med vunnit detta lopp ?
Det var med ett varv kvar. Samma regler.
Maija är som syrran, sjukt bra.

!"4, sätter du 4 spel av 10??? Du måste vara Riiiiiiik(ard)!!

Helgen var rolig som vanligt men spelet gick inte så värst bra trots idogt plugg en vecka före. Roligast på hela helgen var dock lopp1 på lördagen. Vår Evita Pil från spår 12 och med minst pengar på kontot stod i 181 ggr pengarna! Sällan hästar är så lite spelade. Hon var slagen med hals och före de andra 15 meter efter målgång. Lucka lite tidigare så hade helgen blivit en ekonomisk succe. Hon sänkte rekordet med 0,8 sekunder och blir att räkna med framöver fortsättningsvis.
#10, Trodde faktiskt på dig, men struntade i att spela plats (7 ggr!). Man får väl gratulera till tredjeplatsen då du troligtvis är mycket nöjd med det.
#2 Schaise, borde såklart skakat hand, men jag höll igång ölpumparna nere vid gamla Franks uteservering;)

#12 Hm, dig borde jag verkligen ha sett… ;)

13 # Såg du ej han han stod och ropade på Jim Frick hela tiden…..
HAhahahaha

Vilken fest det var både Lördag och söndag, Bästa på mycket länge. Jag satte inte ett enda spel snacka om att man var iskall :-). Bäst förutom själva elitloppet tycker jag att Hot Tubs uppvisning med Maxime i sadeln var, Snacka om uppvisning! Träffade bara Klintholm där synd att jag inte fick förmånen att träffa någon av er andra.