V75-3 Rättvik 31/5/08
**Lopp 6. V75-3 V5-5 V3-1 Tvilling.
**Auto **1640:
**1 Jetstile* - Sjunnesson J 50101 11,1a
2 Makhtoub Jet - Goop B 21d11 11,6a
3 First Wise As - Takter J 3643d 12,4a
4 Marquis du Pommeau - Kontio J 60033 12,1a
5 Yorktown Gunner - Svanstedt Å 50425 11,3a
6 Bambino Banker - Svensson E 71451 12,3a
7 Digger Crown - Adielsson E 51310 10,5a
8 Nyby Exet - Lindmark M 43551 11,6a
9 Ima Super Crown - Andersson P M 1d011 12,6a
10 Jaded - Kihlström Ö 1d230 10,9a
11 Smashing Klipp - Sundberg H-O 30333 11,6a
12 Dig for Dollars - Oscarsson J 04410 11,2a

Giant Superman var är du????????
Digger Crown och Dig For Dollars känns intuitiva.
mvh
Bertil

Erik skall han lura dem igen med den gamle trotjänaren?
Erik börjar jag tröttna på lite grann…såg han i lördags då han körde bort flera möjligheter. Var ju bra att han lyckades vinna med Bonus Käll…
mvh
Bertil
Åke kan skrälla.. Hästen har dock inte vunnit hos Melander ännu men varför inte nu. DC är ju given. Bambino Banker ett bra bud.
BAMBINO BANKER TROR JAG MYCKET PÅ DENNA VECKAN.

Bambino värmde bra innan guld starten. Sen var den överlägsen sist i ett mediokert V4 lopp. Kan vara med och sabba i spetskörningen sen skall den slås-….--
jovisst, men inte spikar ni BB
mvh
bertil

Nej nej långt ifrån…Den kan sabba indledningen inget mer;)
Bara jag som tror på Jetstile? Har inte direkt övertygat på slutet, men borde väl finnas chans att han kan få bluffa bort en del av loppet här ändå? Är iof dåligt påläst, så rätta mig gärna.
Varnar för att Makhtoub Jet håller absolut toppform

Usch Thomas vad jag sågar dina ideer denna vecka.
Ber nästan om ursäkt för det.
Plus Goopen blandar och ger denna vecka.
Tror Makahoub kommer galoppera tyvärr. Sett den många ggr och spelat i kort lopp med framspår när den laddats…..
Helstängt på Yorktown Gunner och "elak" kusk i vagnen vad det nu innebär i detta lopp?
Jag tror i slutändan att det gäller att se upp med BAMBNO BANKER tror att det blr överraskningen denna veckan är helt inne på JOKKES TEORI jag har slutat lita på GOOP har blivit lite för många galopper en tid verkar stressad på något vis okey det är hårt i v75 numera stora krav ställs om vinst och han driver hästen lite för hårt därför dom täta galopperna på v75.

Spets och slut på Jetstile…gud vad trav är lätt ibland 
Jetstile ja låter vettigt men jag är på skrällhumör. Testade lite på Yorktown också 25ggr är trevligt när man skall testa helstängt…
Testade lite platsraketer också. Vulcanen, Verdi Sund mot Yorktown/James Bond. Ruggigt fina odds.
BAMBINO BANKER totalt chanslös 3e spår och baka sej sist NIX , loppets roliga drag är JADED bra tempo där framme och kommer som bara den till slut.kör i tid ÖRJAN
M.V.H ina-scot

Ina-scot är helt rätt på det….så kommer det att se ut.