Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 1722 ggr
ThomasH
0

Tidningarnas Tipsliga

Här kommer tidningarnas Tipsliga

mvh/Thomas

Klintholm
0

Oj, delad tvåa - trots miserabla tipsettor på slutet.

Klintholm
0

Fem tipsettor och bäst av alla, igen!

koljonen
0

Favoriter……

btw. Inte bäst idag. Aftonbladet var nog lika bra om jag räkna rätt..

Jokkmoks_Jokke
0

GRATTIS rickard du är en klippa . PÅ Somrarna men det skall ju hålla året om med…..

MVH Fredda

Klintholm
0

Jo Aftonbladet lika bra, men för det är väl jag bäst? Sa väl inte att jag var ensam på förstaplatsen…

#4, Tack din gamle goding :D

koljonen
0

#5 på vilket sätt är du bäst

Klintholm
0

#6, Mest rätt, kanske.

Bertil
0

blir man bäst bara därför…

*sssss*

Klintholm
0

#8, Nej. Men under denna omgång.
Ska dock inte kommentera liknande mer.
Då ni blir lite ……

koljonen
0

Hur var du bäst om du och aftonbladet hade lika många tipsettor rätt…

Kullgren
0

Säg grattis till honom istället för att vara så avundsjuka… Bra gjort! Hoppas det går lika bra i fortsättningen

koljonen
0

#11 avundsjuk.. lägg ner nu va.. Kan inte bry mig mindre hur andra tippar. Det är ett sidohobby för mig under veckorna när tiden inte räcker till för att åka iväg och dra upp ädelfisk med flugspöt. Sen att nån snorunge inte kan räkna och tror att man blir bäst genom att lyckas pricka in några favoriter, ja det är bara sorgligt. OCH han var INTE ensam med 5 tipsettor.

Klintholm
0

#12, Hahahaha. Men endast en tidning lyckades med samma sak. Dessutom är jag endast en pinne ifrån ledningen… Men du är inte avundsjuk, inte alls.

koljonen
0

#13 varför skulle jag vara avundsjuk? Och förklara hur du kan vara bäst när du inte har ledningen i tipsligan och du inte var bäst för omgången.. Du är säkert en bra tippare, men skippa attityden om du ska bli seriöst betrodd.. BTW, varför inte svara på min fråga?

Klintholm
0

#14, Skryter och skryter. Jag sågar mig själv när går dåligt också för den delen… Men man blir ju glad när det går bra!
Varför du skulle vara det… tja, folk har blivit det för mindre och av allt att döma utav din attityd så verkade det inte speciellt otänkbart, men helt ärligt så spelar det ingen större roll för mig faktiskt.

Jokkmoks_Jokke
0

Rickard vi har diskuterat attityd förut.
Du vet vad du sa till mig på valla…
Det är just attityden jag menar.
Inget annat.

Klintholm
0

#16, Haha nej, vad sa jag då? Men minns vad du sa :D

koljonen
0

svara på frågorna man ställer!

Bertil
0

Men du får ju ge dig Rickard… det är ingen som sågar dig för dåliga tips eller missunnar dig framgång när tipsen sitter. Däremot gör din utåtagerande attityd att du får stå ut med att bli mer skärskådad än många andra skribenter. Du har fått många mentorliknande hintar från flera skribenter här på TIF som du i stort sett ställt dig kallsinnigt till…

Inga problem, du har valt och många andra har valt…vad är problemet…

Ansök om mer skrivplats och beundrarkommentarer på den tidning som du jobbar för…på TIF är nog många alldeles för luttrade för att ta emot dig med helt öppna armar om du inte uppför dig värdigt, vilket egentligen visar på att du respekterar dig själv… innan dess är det ju med all nödvändighet svårt att bli respekterad av andra också.

mvh
Bertil

ronamic
0

Läge att döpa om sajten till Jante.ifokus.se snart ;)

Bra tippat.

Bertil
0

Nejdå, vi är inte sena att berömma varandra. Läs gärna mina kommentarer i spikmästaren varje vecka så ser du.

mvh
Bertil

Jokkmoks_Jokke
0

Rickard jag tror nog ingen här varken jag Bertil,Micce, Harrygirl .
Plus alla andra jag ej känner här missunnar dig  jobba för en tidning .  

Så ta nu det vi skriver på rätt sätt och fundera på vad vi menar jag och Bertil när vi skriver till dig.

MVH Fredrik

brutalaccent
0

vah! är Rickard tillbax igen för 5 gången. hur långa varade hans hot om att inte komma tillbax hit någe mera. 1 vecka!

Rickard är beroende av oss på detta forum. här han får alla sina vassa tips…

Klintholm
0

Fantastiskt.

Här jag får alla mina tips? Bara så du vet så börjar jag arbeta direkt när omgångarna kommer ut, och så finns det som vanligt inte en kommentar här, och som om det skulle hjälpa om det fanns det - nej.

TravRichard
0

Pajkastning al'a sandlåda blabla…sluta nu eller lägg ner forumet. Alla inkl. moderater för forumet är med och tramsar sig. Eftersom Klintholm uppenbarligen inte tänker ge sig utan häller tändvätska på brasan hela tiden så får ni banna honom från forumet. Någon bestämmer väl över forumet. Skicka en kopia på denna tråd till SVD så de vet vad deras hästexpert sysslar med och vad det innebär för deras eget intresse. Hela sidan verkar oseriös med detta "tjöt"

obs detta var mitt första och sista inlägg i denna debatt så att svara på detta är meningslöst.

Jokkmoks_Jokke
0

Ha ha Skicka ett mail till Svds redaktion …….
Lät som en bra ide.
Att man ej kommit på det tidigare.

ThomasH
0

Punkt. Tråden stänger nu