Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 310 ggr
ThomasH
0

DD Skellefteå 4/10

Jag trodde ju mycket på Lill Berra senast så nu får jag stå mitt kast och lämna honom ensam i DD1

I DD2 så ska väl bara favoriten Klack Jo och Trollnin, som har tider i kroppen som ingen av de andra har räcka.

DD1: 6 Lill Berra

DD2: 7 Klack Jo, 5 Trollnin

Lise-Lotte
0

Hej Thomas och alla ni andra;

jag måste ju in och provskriva lite ;-)) Jag har väl egentligen inte så mycket mer att tillägga vad det gäller dubbeln men med offensiva Fredrikssson i det ena och Östman i det andra så "vänder" jag på dubbeln.

Fredriksson garanterar alltid tempo och då hoppas jag att Gilla Du L kan komma till från sitt tråkiga läge men speeda kan hon.

Offensiva Östman bakom favoriten i andra känns ostadigt och han är väl inte startsnabb heller så det än mer vingligt?

DD1: 6 Lill Berra & 8 Gilla Du Ling

DD2: 5 Trollnin kuskplus och verkar väldigt jämn oftast bland de 5 bästa

Mvh Lise-Lotte

ThomasH
0

Ja, Gilla Du Ling galopperade, gjorde sedan ett godkänt lopp och Lilla Berra fick luckan för sent, men Chilavert var helt enkelt för bra idag. Klack Jo mycket bra idag och Ulf Olsson satt i vinnarhålet med Trollnin med hade inget att köra med på upploppet när luckan kom

Behållningen från Skellefteå idag var dock Din Goy som var mycket bra från spets och var totalt överlägsen.

Lise-Lotte och ni andra, vi tar nya tag imorgon…

Lise-Lotte
0

Spela på sina avslag kanske man ska göra ibland ;-))

Lill Berra verkade bromsa upp något när han kom jämsides med Chilavert, synd på din dubbel. Och vad det gäller Östman så skötte han sig galant. Charmen med trav ;-))