V75-2 Bergsåker 26/8-06
**V75-2. Tvilling.
**2640 V
1 F.D.Currie - Svanstedt Å 00024 16,4
2 Wilma Fargo - Jansson T 01027 15,5
3 Easy Broline - Ohlsson U 62141 15,5
4 Front Page - Goop B 51112 15,7
5 Good Girl - Uhrberg T 02513 13,4
6 Fancy Trick - Frick J 11046 15,8
7 Simb Lucille - Bergh R 02102 15,0
8 Västerbo Zoofine - Kihlström Ö 34404 15,3
9 Boudica - Adielsson E 51130 15,7
10 Bunnahabhain - Kontio J 35211 15,4
11 Tahays Blue Ginza - Östman J 2125d 16,3
12 It's Enough - Lennartsson P 20003 14,8
Front Page, Good Girl och Boudica blir tidiga streck.
mvh
Bertil
Easy Broline för tuffT?
Brolinarna är ju av tufft släkte, men jag tycker att det motbuden är snäppet värre denna gång.
mvh
Bertil
Ja dte var det jag menade, kände inte att jag visste riktig thur han stod till.. Skräll ?
Om Easy Broline går felfritt, hon gör ju bara det på sin hemmabana, men så ibland glänser hon till. Felfritt så vinner hon
Nu ska vi inte räkna med att Easy Broline går felfritt utan garderar. Timo Nurmos har ju stallet i toppform och toppform har också Jorma så Bunnahbahn ska ses som favorit. Simb Lucille var tapper senast när hon gick i dödens och tog greppet på upploppet men blev nedspeedad. Den enda av dessa ston som gillar distansen är F.D Currie som näst senast var mycket tapper över upploppet i 3:e spår men ha inte fram till smygkörda Knockout Victory. Tar Frontpage ledningen så ska hon ses med chans inte verkar växa en klass där. Nu tror jag inte att hon tar den utan Thomas Uhberg kommer till spets med Good Girl om inte Easy Broline fungerar då sitter hon i spets eller Fancy Trick från springspår och då ska hon räkans om Jim Frick får dämpa lite
10 kommer vinna :D
Whiskyn är ju en vinnare i varje fall :-)))
mvh
Bertil

Har tittat lite på loppen och glädjer mig åt att Front Page blir så lite streckad. Svek som favorit senast o nu möter hon endast ston.. hmm.. knepigt spår men får min första röst!
Front Page är ju ett helt klart bra spel och finns med i min nuvarande ram. Visst är läget småsnårigt, men något ska körsvennen fixa också :-))
mvh
Bertil
Front Page är ju ett helt klart bra spel och finns med i min nuvarande ram. Visst är läget småsnårigt, men något ska körsvennen fixa också :-))
mvh
Bertil
Jag hoppas att ni såg att Erik varnade för Bodica som nu bara möter ston och hon fick 4 guldskor, det betyder att han ansåg att det var hans bästa chans i omgången tillsammans med Ocean Night
Varnade för Boudica redan i #1