Dagens dubbel fredag
hej vad tror ni om dubblen nu när zoccer wadd har blivit struken?
dagens dubbel 1. 1.Don giovanni* med Markku Nieminen kan öppna raskt men lite varning för galopp risken annars ett frågetecken.
6. TAG THE DEVIL* har inte startat på några månader borta här ? 7.giant superman favorit här ska ses med bra chans. Mitt första handsval.
dagens dubbel 2. öppet lopp nu när zoccer wadd har blivit struken 7. filip Q.C är en rejäl häst ska ses med bra chans här. ni good dollar var väldigt bra från spår 1 förra gången spår nio nu står med 20 meters tillägg chans? 14. Hot tub en mycket bra häst om han inte galopperar så vinner han men nu vet ju hur det gått innan
obs: glömde 9 kipketer zon som är en mycket bra häst.
det kanske är lite jobbigt att läsa mitt dagens dubbel tips
dd1. 7 giant super man
dd2. 7 filip Q.C, 8 kipketer zon, 14 hot tub
mvh hampus
ett litet skriv fel där på good as dollar det står good dollar
hitta återigen ett fel det står läsa mitt dagens dubbel tips det ska bara vara mitt dageng dubbel tips förlåt mig hade lite bråttom när jag skrev det
DD1: 7-5-3
DD2: 2-9-14-8-7
15komb
mvh
Bertil
Nu jag menar att Giant Superman är överlägsen sitt motstånd i DD1 och singlar. I DD2 så stormtrivs osäkra men högkapbla Filip QC över den långa distansen. Men, hans blandade insatser gör att jag garderar med Embargo AS som är bättre än resultatraden och är mera stark än speedig och trivs över distansen, men det gör även Jörgen Westholms Good As Dollar. Det kan gott och väl bli en dubbel Fredrik B Larsson på "Åkern" ikväll
DD1: 7 Giant Superman DD2: 7 Filip QC, 3 Embargo AS, 9 Good As Dollar
Giant Superman var i gammalt gott slag och vann överlägset. Good As Dollar fick ett otroligt bra lopp i en strulig avslutning när Hilding Zonett galopperade.
DD1: 7 Giant Superman DD2: 9 Good As Dollar
Odds 8,23
Grattis Bertil, jag satte den också men det gav inget klirr i sparbössan
Inte för mig eller, "Giganten" borde man ha spikat
men,men…trav är trav och aldrig mötas de två….
mvh
Berra pumpen
fan vad gött hade 3 9 :d gånger 20 tänkte splela 50
fan vad gött hade 3 9 :d gånger 20 tänkte splela 50