Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 342 ggr
lazze1
0

Taget ur luften?!?!

En dagens dubbel till idag taget direkt ur luften,inga analyser,ej påläst,helt enkelt en rejäl chansning.

DD1) 7,10

DD2)4

lycka till

lazze1

hafor
0

Jag funderar så smått på att köra en rak favoritdubbel:

DD1: 5 Dancing Avenue
DD2: 3 Worthwaitingfor

Odds just nu 5,30

Tycker att Björns hästar har läge för spets och väl där blir de svårpasserade på Åmåls bana. Blir fins spelpengar till nästa omgång.

lazze1
0

Jaha se där!Hafor har öppnat stora plånboken,håller tummarna.

mvh

lazze

hafor
0

Eftersom det det blir kladdig bana på Åmål struntar jag i dubbeln. Det blir säkert en rejäl skräll och just nu har jag ingen på lut. Onödigt att slänga pengar på en favoritdubbel med så osäkra förhållanden.

lazze1
0

Men Hafor!Nu känner jag inte igen Dig.Chansningar tillhör ju travets vardag,så mitt råd.Lägg in en liten DU.

mvh

lazze

hafor
0

Naturligtvis hade du rätt Lazze.

Dubbeln satt ju som en smäck till 5,01 i odds. Ibland blir man för försiktig. Jag har haft för många motgångar på sistone för att känna tillförlit så att man vågar satsa fullt ut.

Nåja, 200kr i vinst kan man ju också ha användning för ;-)

lazze1
0

Helt rätt Hafor!Nu ska vi försöka att puscha oss tillsammans så ska du se att grinolle vänder sitt ansikte åt ett annat håll.Grattis till vinsten.

mvh

lazze

hafor
0

Tack Lazze. Jag hade dock i morse tänkt köra 500kr på dubbeln, men backade som sagt då jag såg att det blev kladdig bana. Favoritdubblar med hög insats ska man strategiskt vara försiktig med då förhållandena kan ställa till det.

Samtidigt kan man ju dock spela en mindre summa eftersom speliden kan vara rätt och den kan hålla i alla fall. Mindre vinst är ju mycket bättre än stor förlust.

All-in som pokerspelarna brukar kalla det ska man vara försiktig med, annars kan det gå fort att bli av med hela spelkapitalet.

lazze1
0

Så sant,Så sant Hafor.När oddsen på dagens dubbel kryper neråt de som var idag skall man nog vara försiktig,däremot när det ger emellan 10-20 gånger och man har en rak klar för sig,då är det dax att kliva in med hästhandlarlädret.

mvh

lazze