Äntligen Start
Jag måste ju ändå puscha lite för en häst som efter långt långt tävlingsuppehåll kommer till start på V65-1 på Esklistuna på Måndag!
TRAVEL ÅS!!!!!
Han galopperade två gånger i kvalet men känns efter det riktigt fin, Vill inte ni spelar bort en förmögenhet (vilket jag vet att flera redan gjort på denna kuse) men om han är fräsch och inte galopperar så vinner han lätt!!! Kapaciteten är överlägsen motståndet.
Arnie Super Jazz startar i DD-2 på Romme på Fredag och känns efter virussjukdom fantastisk i träning, vuxit som f..n också :-) Finns ju ett par till som är bra men glöm inte att ta med honom.
Tips för alla trogna läsare här Spela en slant på It's a Face i lopp 8 på Romme, jag lovar nästan vinstgaranti på honom. Kanske bättre än både Reven D'amour och Arnie Super Jazz!!!!!
KÖR hårt TRAVEL jag är med på toton behöver lite deg till ÅBERGS, min vinnare är redan stenklar

Tack tack. Men inga löften vad gäller galopp :-)

Vi får ej glömma att det är fredde larsson vid rodret maken till köra bort hästar kan väl ingen….
Standard kommentar….
Valde fel väg i vartannat lopp!!!
UPPMED EN riktigt kusk ala Erik Eller GOOP Så törs man spela deras hästar;)

tycker faktiskt att han kört kalas med både Travel och med Arnie så här långt! Däremot så skulle jag gärna ha Örjan i sulkyn 7 dagar i veckan men kanske inte just denna start då det är bra att ha någon som känner hästen väl då han varit väldigt länge skadad och dessutom är galoppbenägen.
Henrik Larsson låter faktiskt oss ägare bestämma helt vem som ska köra, Men att få någon av de stora är svårt då de oftast har kontrakterade tränares hästar med i samma lopp.

En som jag tycker kör vårdat och bra tar vara på chanserna är CALLE lindblom…..
Han kan väl ej vara så svår få tag på ;)