Trav iFokus

Trav

Etikettv75
Läst 43569 ggr
Kaitsu
41

Problem med att logga in på ATG!

Har nån av er samma problem? Att inte komma in på atg kontot? Jag får hela tiden meddelandet att inloggning misslyckades.

bjorsa
5

Kommer in idag men upplevde liknande för några veckor sedan å ringde då deras support men dom menade på att dom inte hade något fel fast om jag hade skrivit fel så skulle jag bli stoppad efter 3 försök men jag skrev säkert 50 ggr innan de helt plötsligt fungerade så jag vet inte vad felet var men jag skrev rätt hela tiden men prova med att tömma cashen i explorer å starta om datorn

mvh/bjorsa

Kaitsu
0

Hej!

Efter 20 minuter kom jag plötsligt in.. skumt det där! Men tack för tipset, ska testa nästa gång om det händer igen.

/mvh

bjorsa
0

Nu har jag samma problem igen kommer inte in på atg kontot hoppas bara man kommer in för 14 ,får väl ta å ringa dom igen men de blir så jobbigt när dom börjar å tjafsa om googlebar å gå nu till kontollpanelen å hej å hå :-)

mvh/bjorsa

lazze1
0

Hej bjorsa!

Samma problem med detta företag ATG,fan att dom ska ha ensmrätt,skulle behövas lite mera konkurans där,själv har jag ofta problem med dom,och när man ringer deras support så brukar dom inte förstå vad problemet är och det kan man ju tycka är lite märkligt då det är kanske 1000 personer som ringt om samma problem.

mvh

lazze

bjorsa
0

Hej Lazze ,

Nu kom jag in och fick hjälp av en tjej där och möjligt att felet är att den hakar upp sig inloggningen och att man avhjälper det hela genom att rensa cockies och filer i explorer sedan funkade inloggningen när man tar upp ett nytt fönster dock misslyckades min första då den fortfarande (atg) hade mig kvar och jag tog ju en ny sida och fick inte med kontrollkoden men nästa inloggning kom jag in på  .

mvh/bjorsa

lazze1
0

Bra bjorsa,men jag upplever ändå detta företag,som lite spanskt,manina,manina,om du förstår vad jag menar.Men nu skiter vi i dom och jag önskar dig lycka till med liret idag.

mvh

lazze

bjorsa
0

Jo dom är lite gamla televerket :-)God tur du med !

mvh/bjorsa

Jill_Niss
0

har aldrig hänt mig :P

lazze1
0

Hej Jill!

Har du ett ATG-Konto????

mvh

lazze

ThomasH
0

Jag har aldrig haft något problem att logga in på mitt ATG-konto. Ni som har problem, loggar ni in mycket nära mot 2-tiden? För jag kan misstänka att en jackpott helg så kan det vara ganska överbelastat vi stängningsdags