Trav iFokus

Trav

Etikettspikmästaren
Läst 653 ggr
Bertil
0

Spikmästaren Bergsåker 26/8/06

Detta är 5:e omgången i denna sååå populära tävlingen här på TIF. Vi kör denna tävlingsomgång t.o.m. finalerna på "Valla" 12/11. Andemeningen är att vi ska hjälpas åt att hitta bra spikar till våra system i konsert med ett kittlande tävlingsmoment. Så kom och var med i en uppskattad interntävling här på TIF.

Tippa en enkelrad, genom att svara på detta inlägg senast 13.45 på lördagen, där du anger två spikar (i fet stil). Du får 1 poäng för varje rätt, men för rätta spikar får du två poäng.
Exempel:
1: Troll
2: Minitroll
3: Tomten
4: Enebo Trollet
5: Djursholms Spöket
6: Slotts Tomten
7: Kamelen

Vann gjorde Minitroll, Enebo Trollet och Kamelen. Således fick jag 1+2+1=4 poäng

Väl mött
Bertil

Bertil
0

V75-1: 7.Totti Boko
V75-2: 4.Front Page
V75-3: 1.Giant Green
V75-4: 10.Ingas Hurricane
V75-5: 2.Järvsöfax
V75-6: 2.Elias Boy
V75-7: 1.Conny Nobell

En riktig rövarrad men ska det bli någon utdelning, så måste det till lite överraskningar och "Åkern" brukar ibland bjuda på knallar. OCH Lasse borde ju vinna ett lopp om det nu finns någon rättvisa inom travet. Men…"trav är trav och aldrig mötas de två"

mvh
Bertil

ZenoX
0

V75-1: 11.HAARK

V75-2: 10.BUNNAHABHAIN

V75-3: 6.AMOUR AMI*

V75-4: 1.JANITSJAR

V75-5: 2.JÄRVSÖFAKS

V75-6: 12.MAGGIES BOY

V75-7: 5.SPRING RAY

Ja det här är mitt v75 system som ni ser är det lite chans men det kan ju inte bara vinna favoriter .BUNNAHABHAIN,JANITSJAR,SPRING RAY är ju lite rysare. Räcka ut tungan

Bertil
0

Välkommen till denna fiiiiina lilla tävligt. Det ska bli verkligt trevligt att få sätta upp dig iresultatlistan ZenoX. Äv en om du missade första veckan i denna omgång så har i stort sett lika stora chanser som någon annan att nå ett toppresultat. Så det finns ingen anledning ge sig på förhand utan bit i och gör allt du kan för att läxa upp oss :-)))

mvh
Bertil

ZenoX
0

tack så mycket bertil

ZenoX
0

tack så mycket bertil

Rickard007
0

Som ledare måste jag försöka försvara den..

1: 4 Sixten Palema
2: 3 Easy Broline
3: **6 Amour Ami*
**4: 1 JAnitsar
5: **2 Järvsöfaks
**6: 2 Elias Boy
7: 1 Conny Nobell

Bara favoritet utom Sixten, men jag vet inte vem som vinne rom d e förlorar tycker det känns lite som "Spik eller Alla" i varje lopp

Rickard007
0
Rickard007
0

Känns lättare såhär..

Bertil
0

Ja, det där var ju en ny variant. Detta måste jag ta upp med disciplinnämnden!!!!

mvh
Bertil

ThomasH
0

Systemet är lite darrigt just nu så har överseende med lite dubbla och trippla inlägg, du kan jo plocka bort två av dem senare Bertil

Bertil
0

Lungt Vännen, jag hade bara slut på alla mina "smileys". Rickard är en hårding och tål säkert detta lilla utfall.

Det får vara med raderingen, då det kan komma någon som tror att jag editerat ett tips som inte kommit in. Om flera tips inkommer frrån en och samma skribent, lägger jag karbonpapper på och kollar om de är identiska.

mvh
Bertil

Rickard007
0

JA ursäkta.. trav.ifokus är jättekasst för mig just nu.. men ber om ursäkt :P

Klart jag är en hårding Bertil  Skrattande

ThomasH
0

1: 5 Västerbo Webmaster

2: 3 Easy Broline

3: 6 Amour Ami

4:4 L.C Crown

5: 2 Järvsöfaks

6: 7 In Motion

7: 1 Conny Nobell

Bertil
0

Bit oss kompis, BIT OSS!!!

:-))

mvh
Bertil

PS TIF har varit kleint för mig också

Rickard007
0

Bit bit bit

persot
0

11 Hark

7 Simb Lucille

6Amour Ami

7 Celer Victory

2 Faksen

12 Maggies Boy

5 Spring Ray

Tilda-T
0

Kan vem som helst bara slänga in en enkelrad rakt upp och ner eller bygger detta på någon form av spel,  jag tänker på om det är så att ni har satsat något på era enkelrader?

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

lazze1
0

Det kan jag svara på Tilda,nu blir nog Thomas putt,(skämt).

Visst,vem som helst kan skriva en enkelrad och publicera den här.Det är en tävling dom har här på Fokus,där det gäller att göra en enkelrad och få in så många rätt som möjligt.Spiktävlingen,kallas den.Om det sattsat nått så är det upp till var och en,men själva Spiktävlingen kostar inget att vara med i.

mvh

lazze1

Tilda-T
0

Eftersom det blev fel strök jag bort alltihop!!!

Det enda man ska ångra är sådant man inte har gjort!

lazze1
0

Förlåt Tilda!Glömde en sak,2st i din enkelrad(dom du tror allra mest på)skall du märka med fet stil.

mvh

lazze

Ola007
0

Här kommer då veckans v75 rad:

1) 12 Onceanight

2) 1 F.d.currie

3) 6 Amour Ami

4) 6 Furey

5) 2 Järvsöfax

6) 2 Elias Boy

7) 1 Conny Nobell

hafor
0

1) 2 Khabibulin

2) 8 Västerbo Zoofine

3) 3 Luvsamust

4) 10 Ingas Hurricane

5) 2 Järvsöfaks

6) 5 Made It

7) 9 Digger Crown

Kaitsu
0

1. 6

2. 4

3. 6

4. 4

5. 2

6. 2

7. 5

Kaitsu
0

1. 6

2. 4

3. 6

4. 4

5. 2

6. 2

7. 5

Rickard007
0

Behåller ledning tack och väl..

Känns jobbigt när ynglingar kan spika bättre än er gamlingar  va ?Flört

hafor
0

#25 Nja Rickard, Thomas hade 6 poäng denna gång och var bättre än dig så nog kan "gubbarna" också Skrattande

Rickard007
0

Ja jo det såg jag… men jag och Tomas är i ledning så ändå ärjag i ledning??

Förstår du vad jag menade?

ZenoX
0

var får man reda på nån tabell ?

hafor
0

#28 Tabell kommer när Bertil är tillbaka från sin resa i obygden. Jag gissar sent ikväll eller måndag.

Bertil
0

Tabell kommer under morgondage under "Spikmästaren Omgång 5"

mvh
Bertil

Rickard007
0

Bra bertil..