Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 239 ggr
lazze1
0

Dagens Dubbel 2006-08-28

DD1) 4 Roger Hornline,tillbaks efter en behövlig liten vila,som säkert gjort gott,lägger detta gäng på rygg,även om Pases J Pej börjar komma så smått så är jag tveksam till hästens förmåga att vinna,vi får se.Förordar Roger.

DD2) Marino B.O körd av min(favoritkusk)ska inte haka upp mig på detta längre.Störd till galopp senast,höll farten bra efter ha fått göra grovjobbet själv i tredjespår,möjligen att den kan sticka nosen först denna gång.Tar även med Robbans Västerbo Younameit som blev tvåa i dödens senast,tror att även han kan va en vinnare tills ikväll.

lycka till

mvh

lazze

Kaitsu
0

Jag undrar om inte Pases J. kan ta sin första årsseger då han nu får Lennartson i sulkyn?

I dagens dubbel 2 håller jag med dig om de två hästar du nämnt. Däremot så blir det så pass lågt odds om någon av dessa vinner mot 5 i första så jag väljer att chansa och gör en rak idag.

Väntar dock till lite senare för att kolla upp mer info.. återkommer!

mvh

ThomasH
0

Jag spikar Pases J Pej. I DD2 så blir det lite svårare Tipset går till favoriten Bries Office, men det är tuffa hästar på tillägg och hemmahoppet Borgnor Regis är underskattad. Då vi vet att Robert Bergh återigen har stallet i from så markerar vi även Västerbo Younamaiet (vilket dj-- namn). Mr Sandman kan allt det degar det fungerar och är farlig att underskatta. Ulf Uhlsson sitter upp bakom Marion B.O och verkar trivas trivas över distansen.

DD1: 5 Pases J Pej DD2: 1 Bries Office, 15 Brgnor Regis, 6 Västerbo Younamaiet, 11 Mr Sandman, 3 Marion B.O

Lycka till

lazze1
0

Har du fått en stor plånbok Thomas?Jag tror att man ska försöka att undvika och göra stora dubbelsystem,då dom flesta gångerna handlar om att gynna ATG.Själv försöker jag hålla mig till en spik man tror mycke på och därefter max två stycken,kan man lägga in ett högre belopp som oftast då den går in ger bättre betalt.Men smaken är som baken.

lycka till i alla fall

mvh

lazze

Kaitsu
0

ÄNTLIGEN kom jag in på forumet!! Jösses.. hur som helst.. banan verkar inte bra, så jag chansade lite.. gjorde 2 st dubblar..

DD1: 5 Pases Pej

DD2: 1 Bries Office

och

DD1: King One

DD2: 1 3 9

Ola007
0

Min dubbel blir:

DD1:4,5

DD2: 2,3,6,9

lazze1
0

Gazza Frontline mycke spel på denna,nån som har information?

mvh

lazze

lazze1
0

DD2 Double Herman nerspelad till 7,50,undrar om jag missat något,nån som vet nått om denna?

lazze

ThomasH
0

Lazze, ett system på 4 till 5 rader brukar löna sig, jag brukar hålla mig till en spik. Det har hittill gått bra.  Jag har inge infomation om varför Doble Herman är nedspelad, men att Gazza Fronline är mycket spelad är mera försåtligt. Han har bra form.

lazze1
0

Tack för informationen Thomas.Vi kollar efter dd 2 plus din insatts?Är bara nyfiken om du förstår va jag menar.

mvh

lazze

ThomasH
0

Ja Lazze, även denna gång så hade spelet för 5 kombinationer lönat sig, bara man valt rätt häst. Stallskriket på Double Herman var berättigat.

DD1: 5 Pases J Pej DD2: 8 Double Herman

Odds: 20,45

lazze1
0

Så kan man också se det,även mitt spel hade lönat sig om den gått in antingen hade det blivit 14000:- eller 26000:-.

lazze