Trav iFokus

Trav

Etikettv64-solvalla
Läst 186 ggr
lazze1
0

Thomas Sajtmakaren!

Om tid finnes för dig och lusten naturligtvis,kan du lägga ut startlistorna till Solvallaomgångarna,likt den du gör till V-75??

Varför kan jag inte skicka under rubriken Travsnack??

mvh

lazze

Bertil
0

Jag tror att det vore fint om vi avlastar lite av Thomas bördor här på TIF. Kanske du har möjlighet att lägga ut startlistorna för V64 ifall vi lyckas utverka detta material för publisering.

Men du ska givetvis ha all heder för en bra synpunkt och inte se mitt svar som någon kritik. Vi vill ju gärna utveckla detta "Travets Vardagsrum" :-))

mvh
Bertil

lazze1
0

Din gammla BÄVER.Trodde vi hade fajtats förut,utan konflikter så jag tycker vi kör på som tidigare.Visst skulle jag kunna ta på mig detta,vill då bara veta vart hämtas listorna?

mvh

lazze

Bertil
0

Hehehe!!

Jag tror att Thomas har koll eller kan kolla upp dessa listor. Jag håller med dig att det faktiskt är lite kul att kunna ta sig en tidig glutt på både V75 och V64.

Thomas tittar nog in under kvällen, han är väldigt pålitlig.

mvh
Bertil

PS Har du nåt Guldstall, då'rå???

lazze1
0

JAPP

mvh

lazze

ThomasH
0

Jag kan lägga ut startlistor för V64 och lägger ut dessa under rubriken V64 Solvalla. Påminn dock  under tisdagen innan jag har fått in rutinen

mvh/Thomas

lazze1
0

Oj,Oj, Oj Thomas du ligger då inte på latsidan,snabbare än Lucky Lucke.Tack så hemskt mycke.

mvh

lazze

Bertil
0

Thomas är bara häst……..öh..ehe…bäst…ska det vara :-)))

mvh
Bertil

lazze1
0

Bertil spjuver har varit framme,kul,kul,mer av sånt så får vi en levande sajt.

lazze