Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 283 ggr
lazze1
0

DD Åby 31/8-06

Vi kör en liten skrällis till Åby idag.

DD1) 12 Global Fashion som höll strålande senast,efter gått i tredjespår mestadels.

DD2) Butterfly Player,kanske vinst denna gång,är värd en sådan efter fler bra insattser,men motstånd saknas inte.

lazze

ThomasH
0

Det gör inte jag utan jag nöjer mig med att spela de hästar som kommer att vinna. I DD1 så har ju All American Man nästan gjort allt rätt sedan han kom till Åke, insattsen senast var dock lite klen, men nå ska han vara åtgärdad igen. I DD2 så ska det bli ett nöje att se vad Leif Witasp har för monster till 3-åring i Sara Nobell. Men vi ska nog "garnera" med Walmanns favorit  Butterfly Player och Stargirl som numera tränas av Åke och har mött betydligt tuffare motstånd än detta.

DD1: 4 All American Man DD2: 9 Sara Nobell, 4 Butterfly Player, 8 Stargirl

Lycka till

Kaitsu
0

1,8 - 8 * 100 kr

Ola007
0

DD1: 2,4,5,8,13

DD2: 3,9

lazze1
0

Ola och Kaitsu,skulle ha skiftat vinnare me varann,då hade de blivit vinst.Ola,s i första och Kaitsu i andra.Ni kanske är ett vinnande team tillsammans?

mvh

lazze

ThomasH
0

Åke Svanstedt verkar vara i slag. tur att man har Fantasy Broline i sitt Guldstall efter denna uppvsining. Han ska ju köra Fantasy Broline åt Robert Bergh i Derbut. Nu visade Åke upp Stargirl barfota bak och hon vann ju obrukad. Tyvaärr så satt han fast med rubbet med All American Man.

DD1: 5 Addington (en härlig bekantskap) DD2: 8 Stargirl

Odds: 29,72

Kaitsu
0

#4 Haha, kanske det.. Ola är en duktig tippare!

Nu blev det så att jag precis innan inlämning gjorde en dubbel med Addington mot Stargirl som gav mig drygt 600 tillbaka så jag får väl vara nöjd trots allt.

Bertil
0

Snyggt Kaitsu, vilket stim du är inne i :-))

mvh
Bertil

Kaitsu
0

Tack Bertil! Visserligen ska man ju inte redovisa resultaten i efterhand, men ville bara påpeka det.. Nu ser vi fram emot lördagens V75:a!! Kanske kan man boka en solresa efter denna helg?  Cool