Trav iFokus

Trav

Etikettspikmästaren
Läst 502 ggr
koljonen
0

Inställnings fråga.

Idag skriver jag enbart med "fet" stil då jag ändra detta när den gamla layouten fanns. Nu hittar jag inget som kan ändra detta tillbaka till normal så att jag blir själv tvungen att markera texten med "fet" stil om jag vill ha den "fet".

Hur och vart ändrar jag tillbaka detta?

MvH

ThomasH
0

Du har ju dessa menyer rakt ovanför det du skriver, nu makerar jag första ordet ed fet stil

koljonen
0

ja men det blir fortfarande bara fet stil för mig. Vet inte hur ni ser det jag skriver. Är inte nån noobie på forum men denna layout verkar inte tillåta dig byta tillbaka till normal.

Och om du skrev DU med fet stil så syns det ingen skillnad för mig.. Inte på nått av det du skrev!

När jag först ändra detta så allt skulle bli med "Fet" stil så var det under INSTÄLLNINGAR för mitt konto.

koljonen
0

Här. (fet stil)

Här. (kursiv stil)

Här. (understruken stil)

HÄR NORMAL STIL.

ThomasH
0

Hmm, jag har ingen aning, ska undersöka saken. Fanns det en sådan inställning i gamla sajtet?

ThomasH
0

Nu vet jag. Om du går till Din sida och aktiverar den så kommer du få en verifieringskod  via mail, sedan kan du gå till inställningar och ändra tillbaka

koljonen
0

verkar inte funka det heller.. Har aktiverat det. Loggat ut och in igen.. INGET.. :S

SamK
0

Nu har jag startat nytt konto verkade vara lättare.