Trav iFokus

Trav

Etikettdagens-dubbel
Läst 275 ggr
hafor
0

DD Östersund 14/10

Tar morgondagens dubbel redan nu eftersom jag inte hann med
idag :-))

DD1: 4 Dream Lucky B.L (nu är det hans tur och slipper de stora stjärnorna från Silver i V75)
DD2: 6 Spacetoyou Broline, 15 Cortina

ThomasH
0

Jag återkommer i morgon, men Bollnästravets bästa häst, Lucky Dream B.L som stod över V75 förra helgen känns som en bra segrare. Jag undrar bara om Sören Eriksson kan få lika bra fart på tröga King One som Kajsa Frick? Jag var också mycket imponerad av Palmer Zonett senast.

ThomasH
0

Då har jag tänk klar. Håller med hafor att Lucky Dream B.L bör vinna, han har ju tampats i lite bättre sällskap än de öviga. Jag garderar dock honom med Palmer Zonett som var helläcker senast i enkel spetsseger. i DD2 lämnar jag Svante Båths 3-åringen ogarderad, 2 Egon Vick

DD1: 4 Lucky Dream B.L, 7 Palmer Zonett

DD2: 2 Egon Vick

hafor
0

DD1: 3 King One DD2: 2 Egon Vick

DD-odds: 17,80

Det var synd att du inte behöll tanken på King One Thomas nu när din spik i andra gick in. Hyggligt odds dessutom.

Egon Vick verkar ha gjort ett bra lopp, vann med 2,5 längd. Även King One vann bekvämt med 2 längder tydligen. Får se på loppen ikväll på TV4+.

ThomasH
0

Nja,jag var mycket länge inne på att även plocka med King One, men tycker att han bara går bra för Kajsa Frick. Sören Eriksson visade dock att King One nog har dunderform just nu, Egon Vick var mycket bra och honom ska vi passa i framtiden

Bertil
0

Ibland lurar man sig själv med att inte slösa med strecken, vilket oftast visar sig felaktigt. Man tycker liksom att det är snyggare ätt få in 6 kombare än en 12:a även om oddset skrider iväg mot dryga tjugo.

Thomas - RESPECT

mvh

Bertil